000 01403naa a2200229 i 4500
001 341
003 KOSZ 005
005 20171211145457.0
008 151008s2008 pl f |000 0 pol
040 _cBPK
_dKOSZ 005/EG
041 _apol
_beng
080 _a339.138
100 1 _aWOŹNIAK, Barbara.
_d1993 - 1996.
_bPolitechnika Koszalińska - Wydział Ekonomii i Zarządzania,
_cKatedra Marketingu i Badań Rynkowych - Zakład Marketingu
245 1 0 _aMarketingowe kształtowanie zachowań nabywców w sklepach detalicznych =
_bMarketing creation of custormers' habits in retail sales outlets /
_cBarbara Woźniak.
500 _aDane z autopsji.
520 _aW pracy podjęto problem oceny wpływu działań merchandisingowych wybranych placówek handlu detalicznego na zachowania nabywcze klientów. Dokonano analizy porównawczej działań marketingowych dwóch popularnych sieci detalicznych - supermarketów i sklepów dyskontowych, które z powodzeniem funkcjonują na rynku lokalnym, posiadając stałe, zadowolone grono klientów.
650 0 _aMerchandising.
650 0 _aSupermarkety i hipermarkety.
650 0 _aKonsumenci (ekon.).
773 0 _iW :
_tSzanse i wyzwania współczesnego marketingu : praca zbiorowa / pod red. Włodzimierza Delugi i Jacka Chotkowskiego. -
_dKoszalin : Wydaw. Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego, 2006. -
_gs. 27-39
942 _cROZ
_2UKD
999 _c341
_d341