000 01452naa a2200217 i 4500
001 342
003 KOSZ 005
005 20171211150230.0
008 151008s2006 pl f |000 0 pol
040 _cBPK
_dKOSZ 005/EG
041 _apol
_beng
080 _a339.138
080 _a65.012
100 1 _aGOŁĘBIOWSKA, Urszula Elżbieta.
_d1997 - .
_bPolitechnika Koszalińska - Wydział Ekonomii i Zarządzania,
_cKatedra Marketingu i Badań Rynkowych - Zakład Marketingu
245 1 0 _aNowoczesne trendy w logistyce =
_bModern trends in logistic /
_cUrszula E. Gołębiowska.
500 _aDane z autopsji.
520 _aLogistyka to dziedzina stająca się jednym z podstawowych narzędzi w walce o klienta. Jest wiele czynników determinujących jej rozwój (np. rosnące wymagania klientów czy globalizacja i konsolidacja). Zdefiniowano wiele nowych trendów i zjawisk obserwowanych na rynkach światowych. Obecnie przenoszone są także na rynek polski. Krajowe przedsiębiorstwa nie poradzą sobie w warunkach konkurencji europejskiej i światowej bez przemian w sferze logistyki. Wiele już zrobiono, ale ciągle dużo wyzwań przed polskimi firmami.
650 0 _aLogistyka gospodarcza - zarządzanie.
773 0 _iW :
_tSzanse i wyzwania współczesnego marketingu : praca zbiorowa / pod red. Włodzimierza Delugi i Jacka Chotkowskiego. -
_dKoszalin : Wydaw. Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego, 2006. -
_gs. 41-46
942 _cROZ
_2UKD
999 _c342
_d342