| 000 | 01298naa a2200205 i 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 001 | 351 | ||
| 003 | KOSZ 005 | ||
| 005 | 20171211152051.0 | ||
| 008 | 151009s2006 pl f |000 0 pol | ||
| 040 |
_cBPK _dKOSZ 005/EG |
||
| 080 | _a339.138 | ||
| 100 | 1 |
_aJORDANEK, Zdzisław. _d1996 - . _bPolitechnika Koszalińska - Wydział Ekonomii i Zarządzania, _cKatedra Marketingu i Badań Rynkowych - Zakład Badań Rynkowych |
|
| 245 | 1 | 0 |
_aMiejsce i rola marketingu partnerskiego w przedsiębiorstwie (na przykładzie Fabryki Elementów Wyposażenia Budownictwa "Metalplast - Złotów") / _cZdzisław Jordanek. |
| 500 | _aDane z autopsji. | ||
| 520 | _aPrzedstawiono funkcjonowanie marketingu partnerskiego na przykładzie firmy ze Złotowa. Omówiono definicje i typy relacji. Podkreślono rolę partnerstwa w nowoczesnej gospodarce. W badanej firmie do najistotniejszych relacji należały stałe kontakty, wzajemne spotkania (formalne i nieformalne), bonusy, premie przy zakupie. | ||
| 650 | 0 | _aPrzedsiębiorstwo. | |
| 650 | 0 | _aMarketing partnerski. | |
| 773 | 0 |
_iW : _tSzanse i wyzwania współczesnego marketingu : praca zbiorowa / pod red. Włodzimierza Delugi i Jacka Chotkowskiego. - _dKoszalin : Wydaw. Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego, 2006. - _gs. 285-294 |
|
| 942 |
_cROZ _2UKD |
||
| 999 |
_c351 _d351 |
||