000 01298naa a2200205 i 4500
001 351
003 KOSZ 005
005 20171211152051.0
008 151009s2006 pl f |000 0 pol
040 _cBPK
_dKOSZ 005/EG
080 _a339.138
100 1 _aJORDANEK, Zdzisław.
_d1996 - .
_bPolitechnika Koszalińska - Wydział Ekonomii i Zarządzania,
_cKatedra Marketingu i Badań Rynkowych - Zakład Badań Rynkowych
245 1 0 _aMiejsce i rola marketingu partnerskiego w przedsiębiorstwie (na przykładzie Fabryki Elementów Wyposażenia Budownictwa "Metalplast - Złotów") /
_cZdzisław Jordanek.
500 _aDane z autopsji.
520 _aPrzedstawiono funkcjonowanie marketingu partnerskiego na przykładzie firmy ze Złotowa. Omówiono definicje i typy relacji. Podkreślono rolę partnerstwa w nowoczesnej gospodarce. W badanej firmie do najistotniejszych relacji należały stałe kontakty, wzajemne spotkania (formalne i nieformalne), bonusy, premie przy zakupie.
650 0 _aPrzedsiębiorstwo.
650 0 _aMarketing partnerski.
773 0 _iW :
_tSzanse i wyzwania współczesnego marketingu : praca zbiorowa / pod red. Włodzimierza Delugi i Jacka Chotkowskiego. -
_dKoszalin : Wydaw. Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego, 2006. -
_gs. 285-294
942 _cROZ
_2UKD
999 _c351
_d351