000 01384naa a2200253 i 4500
001 3637
003 KOSZ 005
005 20180215101019.0
008 150328s2003 pl f |100 0 pol
040 _cBPK
_dKOSZ 005/EG
080 _a656.13
080 _a659.1
100 1 _aZARĘBSKI, Patrycjusz.
_d2000 - .
_bPolitechnika Koszalińska - Wydział Mechaniczny,
_cZakład Zarządzania i Marketingu w Budowie i Eksploatacji Maszyn
245 1 0 _aReklama w TV i prasie motoryzacyjnej /
_cMonika Jaruszewska, Waldemar Jaruszewski, Patrycjusz Zarębski.
246 3 1 _aAdvertisement at TV and press motor
500 _aDane z autopsji.
520 _aW artykule opisano dwa media reklamy tj.: TV i prasę oddziałujące na odbiorców. Zrozumienie mechanizmów oddziaływania mediów reklamy może pomóc w ich lepszym wyborze, a w konsekwencji może zapewnić większą skuteczność działań reklamowych.
650 0 _aReklama telewizyjna.
650 0 _aReklama prasowa.
655 0 _aMateriały konferencyjne.
711 2 2 _aSłupskie Forum Motoryzacji
_n(6 ;
_d2003 ;
_cSłupsk, Polska).
773 0 _iW :
_tVI Konferencja Naukowo-Techniczna na temat Współczesne technologie w motoryzacji a bezpieczeństwo ruchu drogowego, Słupsk 23.05.2003 / pod red. Leona Kukiełki. -
_dSłupsk : Starostwo Powiatowe w Słupsku, 2003. -
_gs. 81-92
942 _cROZ
_2UKD
999 _c3637
_d3637