| 000 | 01384naa a2200253 i 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 001 | 3637 | ||
| 003 | KOSZ 005 | ||
| 005 | 20180215101019.0 | ||
| 008 | 150328s2003 pl f |100 0 pol | ||
| 040 |
_cBPK _dKOSZ 005/EG |
||
| 080 | _a656.13 | ||
| 080 | _a659.1 | ||
| 100 | 1 |
_aZARĘBSKI, Patrycjusz. _d2000 - . _bPolitechnika Koszalińska - Wydział Mechaniczny, _cZakład Zarządzania i Marketingu w Budowie i Eksploatacji Maszyn |
|
| 245 | 1 | 0 |
_aReklama w TV i prasie motoryzacyjnej / _cMonika Jaruszewska, Waldemar Jaruszewski, Patrycjusz Zarębski. |
| 246 | 3 | 1 | _aAdvertisement at TV and press motor |
| 500 | _aDane z autopsji. | ||
| 520 | _aW artykule opisano dwa media reklamy tj.: TV i prasę oddziałujące na odbiorców. Zrozumienie mechanizmów oddziaływania mediów reklamy może pomóc w ich lepszym wyborze, a w konsekwencji może zapewnić większą skuteczność działań reklamowych. | ||
| 650 | 0 | _aReklama telewizyjna. | |
| 650 | 0 | _aReklama prasowa. | |
| 655 | 0 | _aMateriały konferencyjne. | |
| 711 | 2 | 2 |
_aSłupskie Forum Motoryzacji _n(6 ; _d2003 ; _cSłupsk, Polska). |
| 773 | 0 |
_iW : _tVI Konferencja Naukowo-Techniczna na temat Współczesne technologie w motoryzacji a bezpieczeństwo ruchu drogowego, Słupsk 23.05.2003 / pod red. Leona Kukiełki. - _dSłupsk : Starostwo Powiatowe w Słupsku, 2003. - _gs. 81-92 |
|
| 942 |
_cROZ _2UKD |
||
| 999 |
_c3637 _d3637 |
||