000 01864naa a2200289 i 4500
001 3866
003 KOSZ 005
005 20180215121602.0
008 140617s2003 pl f |100 0 pol
040 _cBPK
_dKOSZ 005/EG
041 _apol
_beng
080 _a629.33
100 1 _aWIŚNIEWSKI, Andrzej.
_d1999 - 2005.
_bPolitechnika Koszalińska - Wydział Mechaniczny,
_cZakład Zarządzania i Marketingu w Budowie i Eksploatacji Maszyn
245 1 0 _aOcena wstępnego postrzegania reklamy prasowej samochodów marki FIAT /
_cAndrzej Wiśniewski, Patrycjusz Zarębski, Borys Storch.
246 3 1 _aAssessment of preliminary press advertisement reception of car FIAT
500 _aDane z autopsji.
520 _aW artykule zawarto istotną kwestię przestrzegania reklamy prasowej przez czytelników z ukazaniem istoty przekazu zawartego w tej reklamie. Skupiono się na ogłoszeniach reklamowych samochodów osobowych marki Fiat ze względu na przodującą pozycje w sprzedaży aut na rynku polskim.
650 _aReklama prasowa.
650 _aPromocja handlowa.
650 0 _aBadania marketingowe.
655 0 _aMateriały konferencyjne.
700 1 _aZARĘBSKI, Patrycjusz.
_d2000 - .
_bPolitechnika Koszalińska - Wydział Mechaniczny,
_cZakład Zarządzania i Marketingu w Budowie i Eksploatacji Maszyn
700 1 _aSTORCH, Borys.
_d1996 - .
_bPolitechnika Koszalińska - Wydział Mechaniczny,
_cZakład Zarządzania i Marketingu w Budowie i Eksploatacji Maszyn
711 2 2 _aSłupskie Forum Motoryzacji
_n(6 ;
_d2003 ;
_cSłupsk, Polska).
773 0 _iW :
_tVI Konferencja Naukowo-Techniczna na temat Współczesne technologie w motoryzacji a bezpieczeństwo ruchu drogowego, Słupsk 23.05.2003 / pod red. Leona Kukiełki. -
_dSłupsk : Starostwo Powiatowe w Słupsku, 2003. -
_gs. 343-354
942 _cROZ
_2UKD
999 _c3866
_d3866