000 01878naa a2200289 i 4500
001 3870
003 KOSZ 005
005 20180215132626.0
008 140617s2003 pl f |100 0 pol
040 _cBPK
_dKOSZ 005/EG
041 _apol
_beng
080 _a629.33
100 1 _aZARĘBSKI, Patrycjusz.
_d2000 - .
_bPolitechnika Koszalińska - Wydział Mechaniczny,
_cZakład Zarządzania i Marketingu w Budowie i Eksploatacji Maszyn
245 1 0 _aE-marketing w motoryzacji /
_cPatrycjusz Zarębski, Andrzej Wiśniewski, Borys Storch.
246 3 1 _aE-marketing in the motorization
500 _aDane z autopsji.
520 _aNiniejsze opracowanie jest próbą oceny Internetu pod względem przydatności dla marketingu a w szczególności marketingu motoryzacyjnego. Przebadano finalnych odbiorców usługi internetowej pod względem ich liczby, wieku oraz wykształcenia. Przedstawiono główne formy e-marketingu a w końcowej części konkretne przykłady e-reklamy wybranych firm samochodowych.
650 0 _aMarketing elektroniczny.
650 0 _aReklama internetowa.
650 0 _aBadania marketingowe.
655 0 _aMateriały konferencyjne.
700 1 _aWIŚNIEWSKI, Andrzej.
_d1999 - 2005.
_bPolitechnika Koszalińska - Wydział Mechaniczny,
_cZakład Zarządzania i Marketingu w Budowie i Eksploatacji Maszyn
700 1 _aSTORCH, Borys.
_d1996 - .
_bPolitechnika Koszalińska - Wydział Mechaniczny,
_cZakład Zarządzania i Marketingu w Budowie i Eksploatacji Maszyn
711 2 2 _aSłupskie Forum Motoryzacji
_n(6 ;
_d2003 ;
_cSłupsk, Polska).
773 0 _iW :
_tVI Konferencja Naukowo-Techniczna na temat Współczesne technologie w motoryzacji a bezpieczeństwo ruchu drogowego, Słupsk 23.05.2003 / pod red. Leona Kukiełki. -
_dSłupsk : Starostwo Powiatowe w Słupsku, 2003. -
_gs. 385-394
942 _cROZ
_2UKD
999 _c3870
_d3870