000 01309nab a2200241 i 4500
001 BPP
003 BPK
005 20151008122306.0
008 151008s1997 pl | | |000 ||pol
040 _cBPK
041 _apol
_beng
080 _a339.138
100 _aWOŹNIAK, Barbara.
_d1993 - .
_bPolitechnika Koszalińska - Instytut Zarządzania i Marketingu,
_cKatedra Marketingu
245 _aRola promocji w funkcjonowaniu przedsiębiorstw na konkurencyjnym rynku =
_bRole of promotion in the functioning of enterprises on the competitive market /
_cBarbara Woźniak.
260 _c1997.
500 _aDane z autopsji.
520 _aPromocja to marketingowe oddziaływanie przedsiębiorstw na klientów i potencjalnych nabywców polegające na dostarczaniu im informacji, obietnic oraz zachęt, skłaniających do kupowania oferowanych produktów, jak również wytwarzających przychylną opinię o samych przedsiębiorstwach.
650 0 _aPrzedsiębiorstwo - konkurencyjność.
650 0 _aPromocja handlowa.
650 0 _aMarketing.
773 _iW :
_tPrace Instytutu Zarządzania i Marketingu Politechniki Koszalińskiej : Problemy ekonomiczno-strukturalne w procesie transformacji systemowej : Materiały seminarium naukowego. -
_g1997, nr 2, s. 75-88
942 _cART
_2UKD
999 _c3944
_d3944