000 01679nam a2200277 i 4500
001 4000
003 KOSZ 005
005 20180502090119.0
008 151009s2011 pl f |000 0 pol
040 _cBPK
_dKOSZ 005/HR
080 _a332.122
080 _a338.48
100 1 _aDELUGA, Włodzimierz.
_d1996 - .
_bPolitechnika Koszalińska - Instytut Ekonomi i Zarządzania,
_cZakład Marketingu
245 _aMarketing terytorialny :
_bkonkurencyjność regionów, przedsiębiorstw a ochrona środowiska : praca zbiorowa /
_cpod red. Włodzimierza Delugi, Joanny Dyczkowskiej.
260 _aKoszalin :
_bWydaw. Uczelniane Politechniki Koszalińskiej,
_c2011.
300 _a516 s.
490 _aMonografia Instytutu Ekonomii i Zarządzania / Politechnika Koszalińska ;
_vnr 196
500 _aDane z autopsji.
520 _aMonografia składa się z czterech części, z których jedna została poświęcona realizowanym przez jednostki terytorialne strategiom marketingowym oraz turystyce, druga skupia się na personelu, jako czynniku rozwoju przedsiębiorstw usługowych i polityce w zakresie marketingu wewnętrznego. W trzeciej części przedstawiono problematykę konkurencyjności regionów, a w czwartej zasygnalizowano znaczenie ekomarketingu w ochronie środowiska.
650 0 _aKonkurencyjność regionów.
650 0 _aMarketing regionalny.
650 0 _aMarketing ekologiczny.
700 1 _aDYCZKOWSKA, Joanna.
_d1996 - .
_bPolitechnika Koszalińska - Instytut Ekonomii i Zarządzania,
_cZakład Marketingu
830 _aMonografia Instytutu Ekonomii i Zarządzania / Politechnika Koszalińska ;
_vnr 196
942 _cKS
_2UKD
999 _c4000
_d4000