000 01624naa a2200241 i 4500
001 4002
003 KOSZ 005
005 20180502125457.0
008 150529s2011 pl f |000 0 pol
040 _cBPK
_dKOSZ 005/HR
041 _apol
_beng
080 _a339.138
100 1 _aDŁUBAKOWSKA-PUZIO, Ewa Katarzyna.
_d1998 - .
_bPolitechnika Koszalińska - Wydział Ekonomii i Zarządzania,
_cKatedra Marketingu i Badań Rynkowych
245 1 0 _aZarządzanie marketingiem wewnętrznym :
_bkształtowanie pożądanego poziomu obsługi klienta /
_cEwa Dłubakowska-Puzio, Kamil Puzio.
246 3 1 _aManagement of internal marketing :
_bcreating the desired level of customer service
500 _aDane z autopsji.
520 _aArtykuł poświęcony jest procesowi zarządzania marketingiem w hotelarstwie ze szczególnym uwzględnieniem marketingu wewnętrznego. Autorzy pragnęli ukazać jaką rolę odgrywają prawidłowe relacje personalne w przedsiębiorstwie w kształtowaniu poziomu zadowolenia gości hotelowych. Celem artykułu było, zasugerowanie w obszarze marketingu wewnętrznego możliwych uniwersalnych rozwiązań dla dwóch spośród sześciu istotnych działów w hotelu, takich jak kierownictwo i dział marketingu.
650 _aMarketing.
650 0 _aZarządzanie.
650 0 _aHotelarstwo.
773 0 _iW :
_tMarketing terytorialny : konkurencyjność regionów, przedsiębiorstw a ochrona środowiska : praca zbiorowa / pod red. Włodzimierza Delugi, Joanny Dyczkowskiej. -
_dKoszalin : Wydaw. Uczelniane Politechniki Koszalińskiej, 2011. -
_gs. 167-187
942 _cROZ
_2UKD
999 _c4002
_d4002