| 000 | 01729naa a2200241 i 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 001 | 4007 | ||
| 003 | KOSZ 005 | ||
| 005 | 20180502131935.0 | ||
| 008 | 160126s2011 pl f |000 0 pol d | ||
| 040 |
_cBPK _dKOSZ 005/ac _dKOSZ 005/HR |
||
| 041 |
_apol _beng |
||
| 080 | _a336.71 | ||
| 100 | 1 |
_aROSA, Anna. _d2001 - . _bPolitechnika Koszalińska - Instytut Ekonomii i Zarządzania, _cZakład Finansów |
|
| 245 | 1 | 0 |
_aZainteresowanie produktami i usługami bankowymi wśród studentów : _b w świetle wyników badań empirycznych / _cAnna Rosa, Olga Januszewska. |
| 246 | 3 | 1 | _aThe interest in banking products for students - the results of empirical studies |
| 500 | _aDane z autopsji. | ||
| 520 | _aW opracowaniu zbadano zainteresowania produktami i usługami bankowymi wśród studentów oraz ustalono ewentualne braki w ofertach banków skierowanych do tego segmentu klientów. Badaniem objęto 335 studentów Instytutu Ekonomii i Zarządzania Politechniki Koszalińskiej. Podstawowym narzędziem wykorzystanym w badaniach był wywiad bezpośredni, który przeprowadzono w maju 2010 roku, natomiast narzędziem wywiadu był kwestionariusz ankiety. | ||
| 650 | 0 | _aBanki - usługi. | |
| 650 | 0 | _aStudenci. | |
| 700 | 1 |
_aJANUSZEWSKA, Olga - doktorant. _bPolitechnika Koszalińska - Instytut Ekonomii i Zarządzania _cZakład Finansów |
|
| 773 | 0 |
_iW : _tMarketing terytorialny : konkurencyjność regionów, przedsiębiorstw a ochrona środowiska : praca zbiorowa / pod red. Włodzimierza Delugi, Joanny Dyczkowskiej. - _dKoszalin : Wydaw. Uczelniane Politechniki Koszalińskiej, 2011. - _gs. 268-290 _kMonografia Instytutu Ekonomii i Zarządzania / Politechnika Koszalińska ; nr 196 |
|
| 942 |
_cROZ _2UKD |
||
| 999 |
_c4007 _d4007 |
||