000 01729naa a2200241 i 4500
001 4007
003 KOSZ 005
005 20180502131935.0
008 160126s2011 pl f |000 0 pol d
040 _cBPK
_dKOSZ 005/ac
_dKOSZ 005/HR
041 _apol
_beng
080 _a336.71
100 1 _aROSA, Anna.
_d2001 - .
_bPolitechnika Koszalińska - Instytut Ekonomii i Zarządzania,
_cZakład Finansów
245 1 0 _aZainteresowanie produktami i usługami bankowymi wśród studentów :
_b w świetle wyników badań empirycznych /
_cAnna Rosa, Olga Januszewska.
246 3 1 _aThe interest in banking products for students - the results of empirical studies
500 _aDane z autopsji.
520 _aW opracowaniu zbadano zainteresowania produktami i usługami bankowymi wśród studentów oraz ustalono ewentualne braki w ofertach banków skierowanych do tego segmentu klientów. Badaniem objęto 335 studentów Instytutu Ekonomii i Zarządzania Politechniki Koszalińskiej. Podstawowym narzędziem wykorzystanym w badaniach był wywiad bezpośredni, który przeprowadzono w maju 2010 roku, natomiast narzędziem wywiadu był kwestionariusz ankiety.
650 0 _aBanki - usługi.
650 0 _aStudenci.
700 1 _aJANUSZEWSKA, Olga - doktorant.
_bPolitechnika Koszalińska - Instytut Ekonomii i Zarządzania
_cZakład Finansów
773 0 _iW :
_tMarketing terytorialny : konkurencyjność regionów, przedsiębiorstw a ochrona środowiska : praca zbiorowa / pod red. Włodzimierza Delugi, Joanny Dyczkowskiej. -
_dKoszalin : Wydaw. Uczelniane Politechniki Koszalińskiej, 2011. -
_gs. 268-290
_kMonografia Instytutu Ekonomii i Zarządzania / Politechnika Koszalińska ; nr 196
942 _cROZ
_2UKD
999 _c4007
_d4007