000 01242nab a2200241 i 4500
001 BPP
003 BPK
005 20160530110812.0
008 151012s1997 pl | | |000 ||pol
040 _cBPK
041 _apol
_beng
080 _a339.138
100 _aDELUGA, Włodzimierz.
_d1996 - .
_bPolitechnika Koszalińska - Instytut Zarządzania i Marketingu,
_cKatedra Marketingu
245 _aMarketing personalny w realizacji celów firmy =
_bPersonal marketing in the realization of company goals /
_cWłodzimierz Deluga.
260 _c1997.
500 _aDane z autopsji.
520 _aMarketing kadrowy, nazywany jest często personalny, lub marketingiem wewnętrznym, celem którego jest odpowiednie zaplanowanie kadr, naboru ich do firmy, wprowadzenie do pracy, szkolenie i doskonalenie, ocenianie efektywności, przenoszenie i degradowanie, a także zwalnianie z pracy.
650 0 _aMarketing personalny.
650 0 _aKadry.
650 0 _aSzkolenie zawodowe.
773 _iW :
_tPrace Instytutu Zarządzania i Marketingu Politechniki Koszalińskiej : Problemy ekonomiczno-strukturalne w procesie transformacji systemowej : Materiały seminarium naukowego. -
_g1997, nr 2, s. 237-244
942 _cART
_2UKD
999 _c4096
_d4096