000 01041nab a2200217 i 4500
001 BPP
003 KOSZ 005
005 20180424152341.0
008 150930s1998 pl | | |000 ||pol
040 _cKOSZ 005
_dKOSZ 005/HR
080 _a659
100 1 _aKACZMAREK-ŚLIWIŃSKA, Monika.
_d1996 -1999.
_bPolitechnika Koszalińska - Instytut Zarządzania i Marketingu,
_cKatedra Metod Ilościowych
245 _aSugestia w reklamie /
_cMonika Kaczmarek.
260 _c1998.
500 _aDane z autopsji.
520 _aDo stworzenia dobrej reklamy okazuje się, że nie wystarczy już być tylko świetnym grafikiem, człowiekiem kreatywnym i znającym produkt oraz odbiorców, ale także należy być dobrym psychologiem. To pozwala na właściwe połączenie odpowiedniego typu sugestii z najlepszą, rzeczową, argumentacją.
650 0 _aReklama.
650 _aSugestia.
773 0 _iW :
_tZeszyty Naukowe Instytutu Zarządzania i Marketingu Politechniki Koszalińskiej. -
_g1998, nr 4, s. 285-289
942 _cART
_2UKD
999 _c4131
_d4131