000 01767nab a2200265 i 4500
001 BPP
003 BPK
005 20150319111500.0
008 150319s2003 pl | | |100 ||pol
040 _cBPK
041 _apol
_beng
080 _a662.9
100 _aSHKAROVSKIY, Alexander.
_d1998 - .
_bPolitechnika Koszalińska - Wydział Budownictwa i Inżynierii Środowiska,
_cKatedra Sieci i Instalacji Sanitarnych
245 _aIntelektualny system sterowania jakością spalania paliwa =
_bThe intellectual system of a combustion quality control /
_cAleksander Szkarowski, Oleg N. Nowikow, Aleksej N. Okatjew, Michaił A. Kociergin.
260 _c2003.
500 _aDane z autopsji.
520 _aProblem udoskonalenia spalania paliwa wiąże się z koniecznością jednoczesnego rozwiązywania zagadnień podwyższenia ekonomiczności zużycia paliwa i zmniejszenia zanieczyszczenia atmosfery szkodliwymi produktami spalania. Za jeden z najbardziej perspektywicznych autorzy uważają sposób spalania paliwa z krytycznym nadmiarem powietrza. Opracowano system automatycznego sterowania jakością spalania paliwa "Fakel-1" nadający się do projektowego dopasowania w każdym konkretnym przypadku optymalizacji pracy działających kotłów.
650 0 _aPaliwa.
650 0 _aSpalanie.
650 0 _aKotłownie.
655 0 _aMateriały konferencyjne.
711 _aOgólnopolska Konferencja Naukowa nt. Kompleksowe i szczegółowe problemy inżynierii środowiska
_n(6 ;
_d2003.05.29 - 2003.06.01
_cKoszalin - Ustronie Morskie, Polska).
773 _iW :
_tZeszyty Naukowe Wydziału Budownictwa i Inżynierii Środowiska Politechniki Koszalińskiej. -
_g2003, nr 21, s. 117-126
_kInżynieria Środowiska
942 _cART
_2UKD
999 _c4262
_d4262