| 000 | 01335nam a2200241 i 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 001 | BPP | ||
| 003 | BPK | ||
| 005 | 20151211104428.0 | ||
| 008 | 150430s1971 pl f |000 0 pol | ||
| 040 | _cBPK | ||
| 080 | _a519.8 | ||
| 100 |
_aCENDROWSKI, Ludwik. _d1969 - 1979. _bWyższa Szkoła Inżynierska w Koszalinie - Instytut Budownictwa, _cZakład Matematyki _u. |
||
| 245 |
_aOptymalizacja problemu produkcyjno-transportowego / _cLudwik Cendrowski. |
||
| 260 |
_aKoszalin : _bWydaw. Uczelniane Wyższej Szkoły Inżynierskiej, _c1971. |
||
| 300 | _a134 s. | ||
| 490 |
_aZeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Inżynierskiej w Koszalinie ; _vnr 1 |
||
| 500 | _aDane z autopsji. | ||
| 520 | _aBadania operacyjne powstały w związku z problematyką wojskową. Obecnie znajduje szerokie zastosowanie w rozwiązywaniu problemów techniczno-ekonomicznych, a nawet w wyznaczaniu optymalnych planów produkcyjno-transportowych. W badaniach operacyjnych wyróżnia się na ogół cztery etapy: budowę modelu, rozwiązanie modelu, jego weryfikacja, opracowanie systemu kontroli. W pracy niniejszej omówione zostaną dwa pierwsze etapy badań operacyjnych. | ||
| 650 | 0 | _aOptymalizacja. | |
| 650 | 0 | _aBadania operacyjne. | |
| 830 |
_aZeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Inżynierskiej w Koszalinie ; _vnr 1 |
||
| 942 |
_cKS _2UKD |
||
| 999 |
_c4431 _d4431 |
||