| 000 | 02181nab a2200265 i 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 001 | BPP | ||
| 003 | BPK | ||
| 005 | 20180130104326.0 | ||
| 008 | 140520s1977 pl f |000 0 pol | ||
| 040 | _cBPK | ||
| 041 |
_apol _beng |
||
| 080 | _a621.77 | ||
| 100 |
_aPRECHT, Witold. _d1973 - 1996. _bWyższa Szkoła Inżynierska w Koszalinie - Instytut Inżynierii Materiałowej, _cZakład Fizyki Ciała Stałego |
||
| 245 |
_aWpływ struktury i stopnia deformacji plastycznej na proces chemicznego trawienia blachy stalowej niskowęglowej i blachy kowarowej = _bThe influence of structure and plastic deformation on chemical etching process sheet low-carbon steel and sheet kover / _cWitold Precht, Jerzy Ignaciuk, T. Kurlus, Jan Mazur, Janusz Żmijan. |
||
| 260 | _c1977. | ||
| 500 | _aDane z autopsji. | ||
| 520 | _aW pracy zbadano wpływ deformacji plastycznej wywołanej walcowaniem na zimno na szybkość trawienia blachy ze stali niskowęglowej i blachy kowarowej w roztworze wodnym FeCl[indeks dolny]3. Zbadano szybkość trawienia blach zrekrystalizowanych. Stwierdzono, że deformacja plastyczna blachy ze stali niskowęglowej ma bardzo mały wpływ na szybkość trawienia, w przypadku blachy kowarowej wpływ ten jest znaczny. Dla blach zrekrystalizowanych stwierdzono liniową zależność szybkości trawienia od średniej gęstości granic i podgranic ziaren. | ||
| 650 | _aWalcowanie. | ||
| 650 | _aMetale - wyroby. | ||
| 700 |
_aŻMIJAN, Janusz. _d1976 - 1996. _bWyższa Szkoła Inżynierska w Koszalinie - Instytut Inżynierii Materiałowej, _cZakład Fizyki Ciała Stałego |
||
| 700 |
_aIGNACIUK, Jerzy. _d1969 - 1996. _bWyższa Szkoła Inżynierska w Koszalinie - Instytut Inżynierii Materiałowej, _cZakład Fizyki Ciała Stałego |
||
| 700 |
_aMAZUR, Jan. _d1975 - 1996. _bWyższa Szkoła Inżynierska w Koszalinie - Instytut Inżynierii Materiałowej, _cZakład Fizyki Ciała Stałego |
||
| 773 |
_iW : _tZeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Inżynierskiej w Koszalinie. Prace Instytutu Inżynierii Materiałowej nr 2/IM. [Zeszyt Jubileuszowy z okazji X-lecia WSInż. w Koszalinie]. - _g1977, nr 3/8 [5], s. 31-49 |
||
| 942 |
_cART _2UKD |
||
| 999 |
_c4502 _d4502 |
||