000 01793nab a2200277 i 4500
001 BPP
003 BPK
005 20180215121246.0
008 141027s2004 pl | | |100 ||eng
040 _cBPK
041 _aeng
_bpol
044 _aPOL
080 _a004.8
080 _a629.33
100 _aKACALAK, Wojciech.
_d1996 - .
_bPolitechnika Koszalińska - Wydział Mechaniczny,
_cKatedra Mechaniki Precyzyjnej
245 _aModifications of ABS system with the use of genetic algorithm: the structure and operation of the system =
_bModyfikacje systemu ABS z zastosowaniem algorytmów genetycznych - budowa i działanie systemu /
_cWojciech Kacalak, Sebastian Macioszek, Adam Sobótka, Tomasz Witkowski.
260 _c2004.
500 _aDane z autopsji.
520 _aW artykule przedstawiono modyfikacje programowe z zastosowaniem algorytmów genetycznych służących do poprawy działania systemu ABS. Głównym celem było zredukowanie poważnych przypadków awarii, gdzie ich główną przyczyną są problemy eksploatacji kół samochodu podczas jazdy z dużymi prędkościami. Zaproponowano algorytm genetyczny służący do monitorowania zachowania się koła podczas ruchu, którego celem jest wyprzedzające zapobieganie następującym sytuacjom: uszkodzenie opony, spadek ciśnienia w oponie, potrzeba serwisowania.
650 0 _aInteligencja sztuczna.
650 0 _aAlgorytmy genetyczne.
655 0 _aMateriały konferencyjne.
773 _iW :
_tScientific Book of the Department of Mechanical Engineering = Zeszyty Naukowe Wydziału Mechanicznego Politechniki Koszalińskiej. -
_g2004, nr 33, s. 109-118
711 _aNaukowe Seminarium Polsko-Francuskie nt. Nowoczesne techniki i technologie
_d(2004 ;
_cKoszalin, Polska).
942 _cART
_2UKD
999 _c4783
_d4783