| 000 | 01793nab a2200277 i 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 001 | BPP | ||
| 003 | BPK | ||
| 005 | 20180215121246.0 | ||
| 008 | 141027s2004 pl | | |100 ||eng | ||
| 040 | _cBPK | ||
| 041 |
_aeng _bpol |
||
| 044 | _aPOL | ||
| 080 | _a004.8 | ||
| 080 | _a629.33 | ||
| 100 |
_aKACALAK, Wojciech. _d1996 - . _bPolitechnika Koszalińska - Wydział Mechaniczny, _cKatedra Mechaniki Precyzyjnej |
||
| 245 |
_aModifications of ABS system with the use of genetic algorithm: the structure and operation of the system = _bModyfikacje systemu ABS z zastosowaniem algorytmów genetycznych - budowa i działanie systemu / _cWojciech Kacalak, Sebastian Macioszek, Adam Sobótka, Tomasz Witkowski. |
||
| 260 | _c2004. | ||
| 500 | _aDane z autopsji. | ||
| 520 | _aW artykule przedstawiono modyfikacje programowe z zastosowaniem algorytmów genetycznych służących do poprawy działania systemu ABS. Głównym celem było zredukowanie poważnych przypadków awarii, gdzie ich główną przyczyną są problemy eksploatacji kół samochodu podczas jazdy z dużymi prędkościami. Zaproponowano algorytm genetyczny służący do monitorowania zachowania się koła podczas ruchu, którego celem jest wyprzedzające zapobieganie następującym sytuacjom: uszkodzenie opony, spadek ciśnienia w oponie, potrzeba serwisowania. | ||
| 650 | 0 | _aInteligencja sztuczna. | |
| 650 | 0 | _aAlgorytmy genetyczne. | |
| 655 | 0 | _aMateriały konferencyjne. | |
| 773 |
_iW : _tScientific Book of the Department of Mechanical Engineering = Zeszyty Naukowe Wydziału Mechanicznego Politechniki Koszalińskiej. - _g2004, nr 33, s. 109-118 |
||
| 711 |
_aNaukowe Seminarium Polsko-Francuskie nt. Nowoczesne techniki i technologie _d(2004 ; _cKoszalin, Polska). |
||
| 942 |
_cART _2UKD |
||
| 999 |
_c4783 _d4783 |
||