| 000 | 01394naa a2200229 i 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 001 | BPP | ||
| 003 | BPK | ||
| 005 | 20180403121633.0 | ||
| 008 | 160202s2006 pl f |100 0 pol | ||
| 040 |
_cBPK _dKOSZ 005/AR |
||
| 080 | _a629.33 | ||
| 100 |
_aŻEBROWSKI-KOZIOŁ, Michał - doktorant. _bPolitechnika Koszalińska - Wydział Mechaniczny, _cKatedra Systemów Sterowania |
||
| 245 |
_aModelowanie luzów w elementach zawieszeń samochodów osobowych = _bModelling of the clearance in suspension systems of cars / _cMichał Żebrowski-Kozioł. |
||
| 260 | _c2006. | ||
| 500 | _aDane z autopsji. | ||
| 520 | _aW pracy przedstawiono aktywny stan prawny dotyczący badań okresowych samochodów i wytyczne dla diagnostyków. Wstępnie zaproponowano obiektywizację luzów w układach zawieszeń. Przedstawiono model fizyczny i matematyczny przegubu kulowego. Pokazano wyniki symulacji jakie osiągnięto w wyniku wymuszenia siłowego skokiem jednostkowym badanego układu. Ukazano też trudności na jakie napotkano podczas analizy i symulacji obiektu. | ||
| 650 | 0 | _aSamochody osobowe. | |
| 655 | 0 | _aMateriały konferencyjne. | |
| 711 |
_aKonferencja "Doktoranci dla gospodarki" _d(2006; _cKoszalin / Sarbinowo, Polska). _pSarbinowo 2006 |
||
| 773 |
_iW : _tZeszyty Naukowe Wydziału Mechanicznego Politechniki Koszalińskiej. - _g2006, nr 39, s. 94-98 |
||
| 942 |
_cART _2UKD |
||
| 999 |
_c4984 _d4984 |
||