000 01394naa a2200229 i 4500
001 BPP
003 BPK
005 20180403121633.0
008 160202s2006 pl f |100 0 pol
040 _cBPK
_dKOSZ 005/AR
080 _a629.33
100 _aŻEBROWSKI-KOZIOŁ, Michał - doktorant.
_bPolitechnika Koszalińska - Wydział Mechaniczny,
_cKatedra Systemów Sterowania
245 _aModelowanie luzów w elementach zawieszeń samochodów osobowych =
_bModelling of the clearance in suspension systems of cars /
_cMichał Żebrowski-Kozioł.
260 _c2006.
500 _aDane z autopsji.
520 _aW pracy przedstawiono aktywny stan prawny dotyczący badań okresowych samochodów i wytyczne dla diagnostyków. Wstępnie zaproponowano obiektywizację luzów w układach zawieszeń. Przedstawiono model fizyczny i matematyczny przegubu kulowego. Pokazano wyniki symulacji jakie osiągnięto w wyniku wymuszenia siłowego skokiem jednostkowym badanego układu. Ukazano też trudności na jakie napotkano podczas analizy i symulacji obiektu.
650 0 _aSamochody osobowe.
655 0 _aMateriały konferencyjne.
711 _aKonferencja "Doktoranci dla gospodarki"
_d(2006;
_cKoszalin / Sarbinowo, Polska).
_pSarbinowo 2006
773 _iW :
_tZeszyty Naukowe Wydziału Mechanicznego Politechniki Koszalińskiej. -
_g2006, nr 39, s. 94-98
942 _cART
_2UKD
999 _c4984
_d4984