000 01579naa a2200265 i 4500
001 BPP
003 BPK
005 20151119112620.0
008 151119s2000 pl f |000 0 pol
040 _cBPK
080 _a338.48-53
080 _a63
100 _aMAZUREK, Jolanta.
_d1995 - .
_bPolitechnika Koszalińska - Wydział Ekonomii i Zarządzania,
_cKatedra Turystyki i Demografii
245 _aOferta agroturystyczna w województwie pomorskim i zachodniopomorskim oraz jej promocja turystyczna /
_cJolanta Mazurek, Mirosław Marczak.
260 _c2000.
500 _aDane z autopsji.
520 _aPraca powstała w oparciu o wyniki ankiety skierowanej do właścicieli gospodarstw agroturystycznych położonych w województwach zachodniopomorskim i pomorskim. Przeprowadzone badania mają na celu ukazanie wymiernych korzyści wynikających z prowadzenia przez właścicieli gospodarstw działań marketingowych. Zaprezentowane wyniki pozwalają na określenie zależności między stosowaną promocją, a wzrostem popytu na usługi agroturystyczne.
650 0 _aAgroturystyka.
650 0 _aMarketing terytorialny.
650 0 _aUsługi - turystyka.
650 0 _aPomorskie, województwo (od 1999).
700 _aMARCZAK, Mirosław.
_d1998 - .
_bPolitechnika Koszalińska - Wydział Ekonomii i Zarządzania,
_cKatedra Turystyki i Demografii
773 _iW :
_tPrzemysł turystyczny / pod red. A. Szwichtenberga i E. Dziegieć. -
_dKoszalin : Wydaw. Uczelniane Politechniki Koszalińskiej, 2000. -
_gs. 133-145
942 _cART
_2UKD
999 _c5642
_d5642