000 01364nam a2200241 i 4500
001 BPP
003 BPK
005 20160607110622.0
008 151012s2000 pl a f |000 0 pol
040 _cBPK
080 _a339.138
080 _a338.48
100 _aSZWICHTENBERG, Aleksander.
_d1996 - .
_bPolitechnika Koszalińska - Wydział Ekonomii i Zarządzania,
_cKatedra Turystyki
245 _aRola marketingu w rozwoju regionów turystycznych /
_cpod red. Aleksander Szwichtenberga, Włodzimierza Delugi.
260 _aKoszalin :
_bWydaw. Uczelniane Politechniki Koszalińskiej,
_c2000.
300 _a343 s. :
_brys.
500 _aDane z autopsji.
520 _aKsiążka zawiera publikacje autorskie przedstawione na ogólnopolskiej konferencji zorganizowanej przez Wydział Ekonomii i Zarządzania Politechniki Koszalińskiej na temat: "Rola marketingu w rozwoju regionów turystycznych" (listopad 2000 r.). Celem konferencji była wymiana poglądów przedstawicieli nauki i praktyki na temat działalności marketingowej prowadzonej w środowiskach lokalnych, regionalnych oraz w przedsiębiorstwach turystycznych.
650 0 _aTurystyka.
650 0 _aMarketing.
700 _aDELUGA, Włodzimierz.
_d1993 - .
_bPolitechnika Koszalińska - Wydział Ekonomii i Zarządzania,
_cKatedra Marketingu i Badań Rynkowych
942 _cKS
_2UKD
999 _c5647
_d5647