000 01221naa a2200217 i 4500
001 BPP
003 BPK
005 20151019140526.0
008 151019s2000 pl f |000 0 pol
040 _cBPK
080 _a338.48-048.65
100 _aBORZYSZKOWSKI, Jacek.
_d1999 - .
_bPolitechnika Koszalińska - Wydział Ekonomii i Zarządzania,
_cKatedra Turystyki
245 _aNarodowa organizacja turystyczna jako wyspecjalizowane narzędzie promocji turystycznej państwa /
_cJacek Borzyszkowski.
260 _c2000.
500 _aDane z autopsji.
520 _aArtykuł zawiera podstawowe założenia działalności narodowych organizacji turystycznych wraz z konkretnymi przykładami ich funkcjonowania. Przedstawiono dwie charakterystyczne strategie działania NTO: wspierania i promocji. Wskazano ponadto podstawowe różnice między narodową organizacją turystyczną (NTO), a narodową administracją turystyczną (NTA).
650 0 _aTurystyka - organizacje.
650 0 _aMarketing.
773 _iW :
_tRola marketingu w rozwoju regionów turystycznych / pod red. A. Szwichtenberga, W. Delugi. -
_dKoszalin : Wydaw. Uczelniane Politechniki Koszalińskiej, 2000. -
_gs. 15-26
942 _cART
_2UKD
999 _c5648
_d5648