| 000 | 01130naa a2200229 i 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 001 | BPP | ||
| 003 | BPK | ||
| 005 | 20151012132948.0 | ||
| 008 | 151012s2000 pl f |000 0 pol | ||
| 040 | _cBPK | ||
| 080 | _a338.48-048.65 | ||
| 100 |
_aDELUGA, Włodzimierz. _d1993 - . _bPolitechnika Koszalińska - Wydział Ekonomii i Zarządzania, _cKatedra Marketingu i Badań Rynkowych |
||
| 245 |
_aRola administracji rządowej i samorządowej w aktywizacji działań promocyjnych na rzecz kreowania wizerunku miast turystycznych / _cWłodzimierz Deluga. |
||
| 260 | _c2000. | ||
| 500 | _aDane z autopsji. | ||
| 520 | _aW artykule przedstawiono wybrane problemy z zakresu oddziaływań promocyjnych, inicjowanych przez władze administracyjne i samorządowe dwóch nadmorskich kurortów Ustki i Łeby. | ||
| 650 | 0 | _aTurystyka. | |
| 650 | 0 | _aMarketing terytorialny. | |
| 650 | 0 | _aWizerunek miasta. | |
| 773 |
_iW : _tRola marketingu w rozwoju regionów turystycznych / pod red. A. Szwichtenberga, W. Delugi. - _dKoszalin : Wydaw. Uczelniane Politechniki Koszalińskiej, 2000. - _gs. 37-48 |
||
| 942 |
_cART _2UKD |
||
| 999 |
_c5650 _d5650 |
||