000 01130naa a2200229 i 4500
001 BPP
003 BPK
005 20151012132948.0
008 151012s2000 pl f |000 0 pol
040 _cBPK
080 _a338.48-048.65
100 _aDELUGA, Włodzimierz.
_d1993 - .
_bPolitechnika Koszalińska - Wydział Ekonomii i Zarządzania,
_cKatedra Marketingu i Badań Rynkowych
245 _aRola administracji rządowej i samorządowej w aktywizacji działań promocyjnych na rzecz kreowania wizerunku miast turystycznych /
_cWłodzimierz Deluga.
260 _c2000.
500 _aDane z autopsji.
520 _aW artykule przedstawiono wybrane problemy z zakresu oddziaływań promocyjnych, inicjowanych przez władze administracyjne i samorządowe dwóch nadmorskich kurortów Ustki i Łeby.
650 0 _aTurystyka.
650 0 _aMarketing terytorialny.
650 0 _aWizerunek miasta.
773 _iW :
_tRola marketingu w rozwoju regionów turystycznych / pod red. A. Szwichtenberga, W. Delugi. -
_dKoszalin : Wydaw. Uczelniane Politechniki Koszalińskiej, 2000. -
_gs. 37-48
942 _cART
_2UKD
999 _c5650
_d5650