| 000 | 01088naa a2200229 i 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 001 | BPP | ||
| 003 | BPK | ||
| 005 | 20180417135038.0 | ||
| 008 | 151009s2000 pl f |000 0 pol | ||
| 040 | _cBPK | ||
| 080 | _a338.48 | ||
| 080 | _a005.51 | ||
| 100 |
_aDYCZKOWSKA, Joanna. _d1999 - 2012. _bPolitechnika Koszalińska - Wydział Ekonomii i Zarządzania, _cKatedra Marketingu i Badań Rynkowych - Zakład Badań Rynkowych |
||
| 245 |
_aWpływ logistyki na dystrybucję w usługach turystycznych w kontekście wejścia Polski do Unii Europejskiej / _cJoanna Dyczkowska. |
||
| 260 | _c2000. | ||
| 500 | _aDane z autopsji. | ||
| 520 | _aW artykule zaprezentowano zmiany w dystrybucji usług turystycznych pod wpływem logistyki w okresie transformacji naszej gospodarki. | ||
| 650 | 0 | _aLogistyka gospodarcza - zarządzanie. | |
| 650 | 0 | _aUsługi - turystyka. | |
| 773 |
_iW : _tRola marketingu w rozwoju regionów turystycznych / pod red. A. Szwichtenberga, W. Delugi. - _dKoszalin : Wydaw. Uczelniane Politechniki Koszalińskiej, 2000. - _gs. 49-58 |
||
| 942 |
_cART _2UKD |
||
| 999 |
_c5651 _d5651 |
||