000 01295naa a2200241 i 4500
001 BPP
003 BPK
005 20151119113142.0
008 151119s2000 pl f |000 0 pol
040 _cBPK
080 _a338.48-53
080 _a63
100 _aMARCZAK, Mirosław.
_d1998 - .
_bPolitechnika Koszalińska - Wydział Ekonomii i Zarządzania,
_cKatedra Turystyki i Demografii
245 _aWykorzystanie promocji w działalności gospodarstw agroturystycznych /
_cMirosław Marczak, Jolanta Mazurek.
260 _c2000.
500 _aDane z autopsji.
520 _aArtykuł ukazuje pozytywne konsekwencje wykorzystywania instrumentów marketingowych, głównie promocyjnych w działalności wybranych gospodarstw agroturystycznych. Jest próbą określenia zależności między stosowaną promocją, a wzrostem popytu na usługi turystyczne.
650 0 _aMarketing regionalny.
650 0 _aAgroturystyka.
700 _aMAZUREK, Jolanta.
_d1995 - .
_bPolitechnika Koszalińska - Wydział Ekonomii i Zarządzania,
_cKatedra Turystyki i Demografii
773 _iW :
_tRola marketingu w rozwoju regionów turystycznych / pod red. A. Szwichtenberga, W. Delugi. -
_dKoszalin : Wydaw. Uczelniane Politechniki Koszalińskiej, 2000. -
_gs. 143-153
942 _cART
_2UKD
999 _c5654
_d5654