000 01202naa a2200229 i 4500
001 BPP
003 BPK
005 20160607110622.0
008 151019s2000 pl f |000 0 pol
040 _cBPK
080 _a339.138
080 _a338.48
100 _aSZWICHTENBERG, Aleksander.
_d1996 - .
_bPolitechnika Koszalińska - Wydział Ekonomii i Zarządzania,
_cKatedra Turystyki
245 _aŚrodki komunikacji marketingowej w hotelach, obiektach wczasowych, miastach i regionach turystycznych /
_cAleksander Szwichtenberg.
260 _c2000.
500 _aDane z autopsji.
520 _aW artykule przedstawiono podejście do promocji turystycznej w mikroskali (hotele Koszalina, obiekty wypoczynkowe Łeby), makroskali (miasta, tj. Łeba - wybitnie turystyczne; Olsztyn i Koszalin - usługowe względem znanych w Polsce terenów turystycznych) oraz makroskali (Koszalińskie Pobrzeże Słowińskie).
650 0 _aTurystyka.
650 0 _aMarketing regionalny.
773 _iW :
_tRola marketingu w rozwoju regionów turystycznych / pod red. A. Szwichtenberga, W. Delugi. -
_dKoszalin : Wydaw. Uczelniane Politechniki Koszalińskiej, 2000. -
_gs. 181-194
942 _cART
_2UKD
999 _c5655
_d5655