| 000 | 02116naa a2200229 i 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 001 | 622 | ||
| 003 | KOSZ 005 | ||
| 005 | 20180209152321.0 | ||
| 008 | 150310s2006 pl f |100 0 pol | ||
| 040 |
_cBPK _dKOSZ 005/EG |
||
| 080 | _a502.17 | ||
| 100 | 1 |
_aKRZYŻYŃSKI, Tomasz. _d1997 - . _bPolitechnika Koszalińska - Wydział Mechaniczny, _cKatedra Mechaniki Precyzyjnej - Zakład Mechatroniki |
|
| 245 | 1 | 0 |
_aPEMFC - ogniwo wodorowe z membraną PEM jako nowoczesne źródło energii = _bPEMFC - Proton Exchange Membrane Fuel Cells as modern source of energy / _cSebastian Pecolt, Rafał Gawłowski, Tomasz Krzyżyński. |
| 500 | _aDane z autopsji. | ||
| 520 | _aOgniwo paliwowe jest urządzeniem elektrochemicznym przekształcającym energię chemiczną paliwa bezpośrednio w energię elektryczną. Nie wydziela szkodliwych związków, jest ciche i przyjazne dla środowiska. Przemysł, który ciągle się rozwija, pociąga za sobą wzrost zanieczyszczeń w naszym środowisku. Właśnie ten problem zmusił świat do szukania czystych technologii energetycznych. Obawy dotyczące emisji dwutlenku węgla i jego wpływu na globalne ocieplenie zmusza szczególnie przemysł motoryzacyjny do szukania alternatywnego rozwiązania względem silnika spalinowego. Obecnie najważniejszym problemem w badaniach nad ogniwem paliwowym PEMFC jest zmniejszenie kosztów produkcji ogniw paliwowych poprzez zastosowanie innych technologii w tworzeniu membrany PEM. | ||
| 650 | 0 | _aOdnawialne źródła energii. | |
| 655 | 0 | _aMateriały konferencyjne. | |
| 700 | 1 |
_aPECOLT, Sebastian. _d2009 - . _bPolitechnika Koszalińska - Wydział Mechaniczny, _cKatedra Mechaniki Precyzyjnej - Zakład Mechatroniki |
|
| 773 | 0 |
_iW : _t IX Konferencja Naukowo-Techniczna nt. Innowacje w motoryzacji a bezpieczeństwo ruchu drogowego : [IX Słupskie Forum Motoryzacji], Słupsk 26.05.2006 : praca zbiorowa / pod red. Leona Kukiełki. - _dSłupsk : Starostwo Powiatowe, 2006. - _gs. 215-226 |
|
| 711 | 2 | 2 |
_aSłupskie Forum Motoryzacji _n(9 ; _d2006 ; _cSłupsk, Polska). _pSłupskie Forum Motoryzacji'2006 |
| 942 |
_cROZ _2UKD |
||
| 999 |
_c622 _d622 |
||