000 01375nab a2200241 i 4500
001 BPP
003 BPK
005 20180430130506.0
008 151006s2003 pl | | |000 ||pol
040 _cBPK
041 _apol
_beng
080 _a637.1/.4
100 _aSZWICHTENBERG, Zofia.
_d1997 - 2006.
_bPolitechnika Koszalińska - Wydział Ekonomii i Zarządzania,
_cKatedra Marketingu i Badań Rynkowych - Zakład Marketingu
245 _aRynek margaryn i miksów w Polsce =
_bMarket of margarines and butter-like mixes in Poland /
_cZofia Szwichtenberg, Monika Sohlich.
260 _c2003.
500 _aDane z autopsji.
520 _aUkazano zmiany zachodzące na rynku tłuszczów w Polsce w początku lat 90., przejawiające się powszechnym zastępowaniem masła i smalcu, margarynami i mixami masłopodobnymi. Ukazano głównych konkurentów na analizowanym rynku, który tworzą w większości podmioty z kapitałem zagranicznym. Przedstawiono również wyniki badań marketingowych określających profil konsumentów margaryn i miksów, ich świadomość marek i zwyczaje używania tłuszczów.
650 _aTłuszcze jadalne.
650 0 _aSpożycie.
650 _aKonsumenci (ekon.) - badanie.
773 _iW :
_tRoczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu. -
_g2003, T. 5, Z. 3, s. 166-170
942 _cART
_2UKD
999 _c6963
_d6963