000 01414nab a2200241 i 4500
001 BPP
003 BPK
005 20180502114622.0
008 151008s2003 pl | | |000 ||pol
040 _cBPK
041 _apol
_beng
080 _a621.798
100 _aWOŹNIAK, Barbara.
_d1993 - 1996.
_bPolitechnika Koszalińska - Wydział Ekonomii i Zarządzania,
_cKatedra Marketingu i Badań Rynkowych - Zakład Marketingu
245 _aWpływ opakowania na decyzję zakupu markowych produktów żywnościowych =
_bThe influence of packs on the brand food products purchase proscess /
_cBarbara Woźniak.
260 _c2003.
500 _aDane z autopsji.
520 _aOpakowanie jest bardzo ważnym elementem produktu i produkcji w strategii marketingowej firmy, produkującej szczególnie wyroby markowe. Spełnia istotne funkcje: ochronną, dystrybucyjną i promocyjną. Chroni produkt, umożliwia jego przemieszczenie oraz zachęca do zakupu. Opakowanie ma znaczenie dla nabywców przy zakupie produktu markowego. A to czy jest ono duże czy małe, zależeć może od upodobań, czy rodzaju kupowanego produktu, dochodów oraz celu i okoliczności zakupu.
650 0 _aŻywność.
650 0 _aOpakowania.
650 0 _aKonsumenci (ekon.).
773 _iW :
_tRoczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu. -
_g2003, T. 5, Z. 3, s. 203-207
942 _cART
_2UKD
999 _c6964
_d6964