| 000 | 01204naa a22002177i 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 003 | KOSZ 005 | ||
| 005 | 20180410120619.0 | ||
| 008 | 160308s1999 pl |||f| ||||1|| 0 pol d | ||
| 035 | _aPBN-R:251568 | ||
| 040 |
_cKOSZ 005/md _aPBN-ID _dKOSZ 005/HR |
||
| 080 | _a336.71 | ||
| 100 | 1 |
_aKASPERSKA, Ewa Małgorzata. _d1999 - . _bPolitechnika Koszalińska - Wydział Ekonomii i Zarządzania, _cKatedra Marketingu i Badań Rynkowych |
|
| 245 | 1 | 0 |
_aRozwój i strategia promocji Banku PEKAO SA / _cEwa Kasperska. |
| 490 | 0 | _aMateriały Konferencyjne Wydziału Ekonomii i Zarządzania | |
| 650 | 0 | _aBanki. | |
| 655 | 0 | _aMateriały konferencyjne | |
| 711 | 2 | 2 |
_aOgólnokrajowe Seminarium Katedry Marketingu i Badań Rynkowych _n(1 ; _d1999 ; _cKoszalin, Polska) |
| 773 | 0 |
_iW: _tWpływ działań promocyjnych na rozwój jednostek gospodarczych : Pierwsze Ogólnokrajowe Seminarium Naukowe Katedry Marketingu i Badań Rynkowych : Koszalin, 17 grudnia 1999 r. / red. nauk. Włodzimierz Deluga. - _dKoszalin : Wydaw. Politechniki Koszalińskiej, 1999. - _gs. 153-163 |
|
| 830 | 0 | _aMateriały Konferencyjne Wydziału Ekonomii i Zarządzania - Politechnika Koszalińska | |
| 942 |
_cROZ _2UKD |
||
| 999 |
_c8275 _d8275 |
||