000 01204naa a22002177i 4500
003 KOSZ 005
005 20180410120619.0
008 160308s1999 pl |||f| ||||1|| 0 pol d
035 _aPBN-R:251568
040 _cKOSZ 005/md
_aPBN-ID
_dKOSZ 005/HR
080 _a336.71
100 1 _aKASPERSKA, Ewa Małgorzata.
_d1999 - .
_bPolitechnika Koszalińska - Wydział Ekonomii i Zarządzania,
_cKatedra Marketingu i Badań Rynkowych
245 1 0 _aRozwój i strategia promocji Banku PEKAO SA /
_cEwa Kasperska.
490 0 _aMateriały Konferencyjne Wydziału Ekonomii i Zarządzania
650 0 _aBanki.
655 0 _aMateriały konferencyjne
711 2 2 _aOgólnokrajowe Seminarium Katedry Marketingu i Badań Rynkowych
_n(1 ;
_d1999 ;
_cKoszalin, Polska)
773 0 _iW:
_tWpływ działań promocyjnych na rozwój jednostek gospodarczych : Pierwsze Ogólnokrajowe Seminarium Naukowe Katedry Marketingu i Badań Rynkowych : Koszalin, 17 grudnia 1999 r. / red. nauk. Włodzimierz Deluga. -
_dKoszalin : Wydaw. Politechniki Koszalińskiej, 1999. -
_gs. 153-163
830 0 _aMateriały Konferencyjne Wydziału Ekonomii i Zarządzania - Politechnika Koszalińska
942 _cROZ
_2UKD
999 _c8275
_d8275