| 000 | 01019naa a22002051a 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 001 | 8452 | ||
| 003 | KOSZ 005 | ||
| 005 | 20180315104056.0 | ||
| 008 | 170609s2011 pol||||| |||| 00| 0pol d | ||
| 040 |
_cBPK _dKOSZ 005/ac |
||
| 080 | _a519.7 | ||
| 100 | 1 |
_aKRÓLIKOWSKI, Tomasz. _d1997 - . _bPolitechnika Koszalińska - Wydział Mechaniczny, _cKatedra Mechaniki Precyzyjnej |
|
| 245 | 1 | 0 |
_aŚledzenie odporne trajektornii ruchu statku / _cP. Nikończuk, Tomasz Królikowski. |
| 246 | 3 | 1 | _aRobust ship trajectory trace |
| 500 | _aDane z autopsji. | ||
| 520 | _aW artykule przedstawiono problematykę sterowania odpornego, oraz sterowania ruchem statku po zadanej trajektorii za pomocą regulatora odpornego. Artykuł zawiera wyniki badań symulacyjnych doboru regulatora odpornego za pomocą algorytmów ewolucyjnych oraz śledzenia trajektorii dla kontenerowca o nośności 23 000 ton. | ||
| 650 | 0 | _aSymulacja. | |
| 773 | 0 |
_iW : _tLogistyka. - _g2011, nr 6, s. 3043-3049 _x1231-5478 |
|
| 942 |
_cART _2UKD |
||
| 999 |
_c8452 _d8452 |
||