Kierunki rozwoju gospodarczego regionów peryferyjnych w aspekcie marketingu / Włodzimierz Deluga, Jacek Chotkowski.
Rodzaj materiału:
ArtykułPraca zawiera: - Konferencja Naukowa z cyklu Gospodarka i Państwo dla Społeczeństwa (2009 ; Siemiatycze, Polska)
| Typ dokumentu | Obecna biblioteka | Sygnatura | Status | Termin zwrotu | Kod kreskowy | |
|---|---|---|---|---|---|---|
Rozdział
|
Bibliografia Prac Pracowników - BPK | 95502 (Przeglądaj półkę(Otwórz poniżej)) | Nie można wypożyczyć |
Dane z autopsji.
Treścią pracy jest analiza uwarunkowań wzrostu gospodarczego regionów o niższym poziomie rozwoju oraz przedstawienie roli marketingu w tym procesie. W ustaleniu kierunków rozwoju gospodarki regionu, jako wyjściowego elementu budowy strategii rozwoju, należy wykorzystać miejscowy potencjał (silne strony) oraz uwarunkowania przyrodnicze i ekonomiczne. Kluczowe czynniki poprawy konkurencyjności regionów peryferyjnych to zwiększenie budżetu lokalnego, aktywne poszukiwanie środków finansowych na cele rozwojowe oraz skuteczne pozyskiwanie inwestorów.
