Wybrane problemy komunikacyjne w procesie badań marketingowych na terenie wielkich aglomeracji miejskich / Alina Oczachowska.
Rodzaj materiału:
ArtykułTematy:
W: Szanse i wyzwania współczesnego marketingu : praca zbiorowa / pod red. Włodzimierza Delugi i Jacka Chotkowskiego. - s. 367-373Streszczenie: Dotyczy problemów występujących podczas przeprowadzania badań w dużych aglomeracjach miejskich. Po przeprowadzeniu wywiadu pogłębionego z ankieterami okazało się, że do podstawowych barier należą: ograniczenia czasowe, zgiełk uliczny, niechęć do udzielania wywiadu i wpuszczania ankieterów do domów.
| Typ dokumentu | Obecna biblioteka | Sygnatura | Status | Termin zwrotu | Kod kreskowy | |
|---|---|---|---|---|---|---|
Rozdział
|
Bibliografia Prac Pracowników - BPK | 84459 (Przeglądaj półkę(Otwórz poniżej)) | Nie można wypożyczyć |
Dane z autopsji.
Dotyczy problemów występujących podczas przeprowadzania badań w dużych aglomeracjach miejskich. Po przeprowadzeniu wywiadu pogłębionego z ankieterami okazało się, że do podstawowych barier należą: ograniczenia czasowe, zgiełk uliczny, niechęć do udzielania wywiadu i wpuszczania ankieterów do domów.
