Opakowania produktów na rynku mleczarskim : studium empiryczne / Maria Klonowska-Matynia.
Rodzaj materiału:
TekstSerie: Monografia Instytutu Ekonomii i Zarządzania - Politechnika Koszalińska ; nr 191Szczegóły wydania: Koszalin : Wydaw. Uczelniane Politechniki Koszalińskiej, 2010.Tematy: Streszczenie: Głównym celem monografii jest ocena opakowania jako determinanty zakupu produktów mleczarskich oraz ocena ważności jego cech i funkcji na różnych etapach konsumpcji. Praca ma charakter teoretyczno-empiryczny. W części teoretycznej dokonano kwerendy literatury krajowej i zagranicznej dotyczącej opakowania produktu w procesie zakupu i działalności marketingowej przedsiębiorstw. W części badawczej opisano wyniki badań empirycznych przeprowadzonych wśród nabywców i producentów produktów mleczarskich w Polsce.
| Typ dokumentu | Obecna biblioteka | Sygnatura | Status | Termin zwrotu | Kod kreskowy | |
|---|---|---|---|---|---|---|
Książka
|
Bibliografia Prac Pracowników - BPK | 97613 (Przeglądaj półkę(Otwórz poniżej)) | Nie można wypożyczyć |
Dane z autopsji.
Głównym celem monografii jest ocena opakowania jako determinanty zakupu produktów mleczarskich oraz ocena ważności jego cech i funkcji na różnych etapach konsumpcji. Praca ma charakter teoretyczno-empiryczny. W części teoretycznej dokonano kwerendy literatury krajowej i zagranicznej dotyczącej opakowania produktu w procesie zakupu i działalności marketingowej przedsiębiorstw. W części badawczej opisano wyniki badań empirycznych przeprowadzonych wśród nabywców i producentów produktów mleczarskich w Polsce.
