Logo BPK

Bibliografia Prac Pracowników

Politechniki Koszalińskiej

Widok standardowy Widok MARC Widok ISBD

Marketing personalny w realizacji celów firmy = Personal marketing in the realization of company goals / Włodzimierz Deluga.

Autor: Rodzaj materiału: ArtykułArtykułJęzyk: polski Język streszczenia: angielski Szczegóły wydania: 1997.Tematy: W: Prace Instytutu Zarządzania i Marketingu Politechniki Koszalińskiej : Problemy ekonomiczno-strukturalne w procesie transformacji systemowej : Materiały seminarium naukowego. - 1997, nr 2, s. 237-244Streszczenie: Marketing kadrowy, nazywany jest często personalny, lub marketingiem wewnętrznym, celem którego jest odpowiednie zaplanowanie kadr, naboru ich do firmy, wprowadzenie do pracy, szkolenie i doskonalenie, ocenianie efektywności, przenoszenie i degradowanie, a także zwalnianie z pracy.
Twoja ocena
    średnia ocena: 0.0 (0 głosów)
Egzemplarze
Typ dokumentu Obecna biblioteka Sygnatura Status Termin zwrotu Kod kreskowy
Artykuł Artykuł Bibliografia Prac Pracowników - BPK 0102 (Przeglądaj półkę(Otwórz poniżej)) Nie można wypożyczyć

Dane z autopsji.

Marketing kadrowy, nazywany jest często personalny, lub marketingiem wewnętrznym, celem którego jest odpowiednie zaplanowanie kadr, naboru ich do firmy, wprowadzenie do pracy, szkolenie i doskonalenie, ocenianie efektywności, przenoszenie i degradowanie, a także zwalnianie z pracy.

© 2014 Biblioteka Politechniki Koszalińskiej :: BIBLIOGRAFIA PRAC PRACOWNIKÓW