Nauczanie programowane - tradycja i współczesność / Antoni Strzymiński.
Rodzaj materiału:
ArtykułSzczegóły wydania: 1995.Tematy:
W: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Oficerskiej Wojsk Obrony Przeciwlotniczej im. Romualda Traugutta. - 1995, R 20 (2), nr 3/66, s. 269-282Streszczenie: W artykule opisano nauczanie programowane. Jest ono oparte zarówno na założeniach psychologicznych, jak i na założeniach formułowanych przez ogólną teorię sterowania. Podstawowymi rodzajami testów programowanych są testy liniowe, rozgałęzione i mieszane.
| Typ dokumentu | Obecna biblioteka | Sygnatura | Status | Termin zwrotu | Kod kreskowy | |
|---|---|---|---|---|---|---|
Artykuł
|
Bibliografia Prac Pracowników - BPK | p.ew. (Przeglądaj półkę(Otwórz poniżej)) | Nie można wypożyczyć |
Dane z autopsji.
W artykule opisano nauczanie programowane. Jest ono oparte zarówno na założeniach psychologicznych, jak i na założeniach formułowanych przez ogólną teorię sterowania. Podstawowymi rodzajami testów programowanych są testy liniowe, rozgałęzione i mieszane.
