Logo BPK

Bibliografia Prac Pracowników

Politechniki Koszalińskiej

Marketingowe kształtowanie zachowań nabywców w sklepach detalicznych = Marketing creation of custormers' habits in retail sales outlets /

WOŹNIAK, Barbara. Politechnika Koszalińska - Wydział Ekonomii i Zarządzania, Katedra Marketingu i Badań Rynkowych - Zakład Marketingu 1993 - 1996.

Marketingowe kształtowanie zachowań nabywców w sklepach detalicznych = Marketing creation of custormers' habits in retail sales outlets / Barbara Woźniak.

Dane z autopsji.

W pracy podjęto problem oceny wpływu działań merchandisingowych wybranych placówek handlu detalicznego na zachowania nabywcze klientów. Dokonano analizy porównawczej działań marketingowych dwóch popularnych sieci detalicznych - supermarketów i sklepów dyskontowych, które z powodzeniem funkcjonują na rynku lokalnym, posiadając stałe, zadowolone grono klientów.


Merchandising.
Supermarkety i hipermarkety.
Konsumenci (ekon.).

339.138
© 2014 Biblioteka Politechniki Koszalińskiej :: BIBLIOGRAFIA PRAC PRACOWNIKÓW