Marketingowe kształtowanie zachowań nabywców w sklepach detalicznych = Marketing creation of custormers' habits in retail sales outlets /
WOŹNIAK, Barbara. Politechnika Koszalińska - Wydział Ekonomii i Zarządzania, Katedra Marketingu i Badań Rynkowych - Zakład Marketingu 1993 - 1996.
Marketingowe kształtowanie zachowań nabywców w sklepach detalicznych = Marketing creation of custormers' habits in retail sales outlets / Barbara Woźniak.
Dane z autopsji.
W pracy podjęto problem oceny wpływu działań merchandisingowych wybranych placówek handlu detalicznego na zachowania nabywcze klientów. Dokonano analizy porównawczej działań marketingowych dwóch popularnych sieci detalicznych - supermarketów i sklepów dyskontowych, które z powodzeniem funkcjonują na rynku lokalnym, posiadając stałe, zadowolone grono klientów.
Merchandising.
Supermarkety i hipermarkety.
Konsumenci (ekon.).
339.138
Marketingowe kształtowanie zachowań nabywców w sklepach detalicznych = Marketing creation of custormers' habits in retail sales outlets / Barbara Woźniak.
Dane z autopsji.
W pracy podjęto problem oceny wpływu działań merchandisingowych wybranych placówek handlu detalicznego na zachowania nabywcze klientów. Dokonano analizy porównawczej działań marketingowych dwóch popularnych sieci detalicznych - supermarketów i sklepów dyskontowych, które z powodzeniem funkcjonują na rynku lokalnym, posiadając stałe, zadowolone grono klientów.
Merchandising.
Supermarkety i hipermarkety.
Konsumenci (ekon.).
339.138
