Logo BPK

Bibliografia Prac Pracowników

Politechniki Koszalińskiej

Marketingowe kształtowanie zachowań nabywców w sklepach detalicznych = (Rekord nr 341)

Szczegóły MARC
000 -ETYKIETA REKORDU
podpole kontrolne o stałej długości 01403naa a2200229 i 4500
001 - NUMER KONTROLNY REKORDU
podpole kontrolne 341
003 - IDENTYFIKATOR NUMERU KONTROLNEGO REKORDU
podpole kontrolne KOSZ 005
005 - DATA OSTATNIEJ MODYFIKACJI REKORDU
podpole kontrolne 20171211145457.0
008 - POLE O STAŁEJ DŁUGOŚCI - DANE KONTROLNE
podpole kontrolne o stałej długości 151008s2008 pl f |000 0 pol
040 ## - ŹRÓDŁO KATALOGOWANIA
Instytucja, która utworzyła rekord BPK
Instytucja, która dokonała modyfikacji KOSZ 005/EG
041 ## - KOD JĘZYKA
Kod języka tekstu pol
Kod języka streszczenia lub abstraktu eng
080 ## - UNIWERSALNA KLASYFIKACJA DZIESIĘTNA - UKD
UKD 339.138
100 1# - NAZWA OSOBOWA
Nazwa osobowa WOŹNIAK, Barbara.
Lata pracy 1993 - 1996.
Instytucja Politechnika Koszalińska - Wydział Ekonomii i Zarządzania,
Wydział Katedra Marketingu i Badań Rynkowych - Zakład Marketingu
245 10 - TYTUŁ/ODPOWIEDZIALNOŚĆ
Tytuł Marketingowe kształtowanie zachowań nabywców w sklepach detalicznych =
Ciąg dalszy tytułu Marketing creation of custormers' habits in retail sales outlets /
Pozostałe elementy strefy tytułu i oznaczenia odpowiedzialności Barbara Woźniak.
500 ## - UWAGI OGÓLNE
Tekst uwagi Dane z autopsji.
520 ## - UWAGA DOTYCZĄCA TREŚCI DOKUMENTU
Analiza dokumentacyjna, adnotacja itp. W pracy podjęto problem oceny wpływu działań merchandisingowych wybranych placówek handlu detalicznego na zachowania nabywcze klientów. Dokonano analizy porównawczej działań marketingowych dwóch popularnych sieci detalicznych - supermarketów i sklepów dyskontowych, które z powodzeniem funkcjonują na rynku lokalnym, posiadając stałe, zadowolone grono klientów.
650 #0 - HASŁO PRZEDMIOTOWE W FORMIE NAZWY OGÓLNEJ LUB JEDNOSTKOWEJ
Nazwa ogólna lub geograficzna Merchandising.
650 #0 - HASŁO PRZEDMIOTOWE W FORMIE NAZWY OGÓLNEJ LUB JEDNOSTKOWEJ
Nazwa ogólna lub geograficzna Supermarkety i hipermarkety.
650 #0 - HASŁO PRZEDMIOTOWE W FORMIE NAZWY OGÓLNEJ LUB JEDNOSTKOWEJ
Nazwa ogólna lub geograficzna Konsumenci (ekon.).
773 0# - TYTUŁ DOKUMENTU MACIERZYSTEGO
Wyrażenie wprowadzające W :
Tytuł Szanse i wyzwania współczesnego marketingu : praca zbiorowa / pod red. Włodzimierza Delugi i Jacka Chotkowskiego. -
Adres wydawniczy Koszalin : Wydaw. Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego, 2006. -
Informacje dotyczące relacji s. 27-39
942 ## - HASŁO DODATKOWE - ELEMENTY(KOHA)
Typ dokumentu Rozdział
Schemat klasyfikacji Uniwersalna klasyfikacja dziesiętna
Egzemplarze
Wycofany Zagubiony Uszkodzony Dostępność Lokalizacja stała Lokalizacja bieżąca Sygnatura Typ dokumentu
      Dostępny Bibliografia Prac Pracowników - BPK Bibliografia Prac Pracowników - BPK 84459 Rozdział
© 2014 Biblioteka Politechniki Koszalińskiej :: BIBLIOGRAFIA PRAC PRACOWNIKÓW