Ocena wstępnego postrzegania reklamy prasowej samochodów marki FIAT /
WIŚNIEWSKI, Andrzej. Politechnika Koszalińska - Wydział Mechaniczny, Zakład Zarządzania i Marketingu w Budowie i Eksploatacji Maszyn 1999 - 2005.
Ocena wstępnego postrzegania reklamy prasowej samochodów marki FIAT / Andrzej Wiśniewski, Patrycjusz Zarębski, Borys Storch.
Assessment of preliminary press advertisement reception of car FIAT
Dane z autopsji.
W artykule zawarto istotną kwestię przestrzegania reklamy prasowej przez czytelników z ukazaniem istoty przekazu zawartego w tej reklamie. Skupiono się na ogłoszeniach reklamowych samochodów osobowych marki Fiat ze względu na przodującą pozycje w sprzedaży aut na rynku polskim.
Reklama prasowa.
Promocja handlowa.
Badania marketingowe.
Materiały konferencyjne.
629.33
Ocena wstępnego postrzegania reklamy prasowej samochodów marki FIAT / Andrzej Wiśniewski, Patrycjusz Zarębski, Borys Storch.
Assessment of preliminary press advertisement reception of car FIAT
Dane z autopsji.
W artykule zawarto istotną kwestię przestrzegania reklamy prasowej przez czytelników z ukazaniem istoty przekazu zawartego w tej reklamie. Skupiono się na ogłoszeniach reklamowych samochodów osobowych marki Fiat ze względu na przodującą pozycje w sprzedaży aut na rynku polskim.
Reklama prasowa.
Promocja handlowa.
Badania marketingowe.
Materiały konferencyjne.
629.33
