Logo BPK

Bibliografia Prac Pracowników

Politechniki Koszalińskiej

Widok standardowy Widok MARC Widok ISBD

Ocena wstępnego postrzegania reklamy prasowej samochodów marki FIAT / Andrzej Wiśniewski, Patrycjusz Zarębski, Borys Storch.

Autor: Współtwórca(-y): Rodzaj materiału: ArtykułArtykułJęzyk: polski Język streszczenia: angielski Inny tytuł:
  • Assessment of preliminary press advertisement reception of car FIAT
Praca zawiera:
  • Słupskie Forum Motoryzacji (6 ; 2003 ; Słupsk, Polska)
Tematy: Rodzaj/forma: W: VI Konferencja Naukowo-Techniczna na temat Współczesne technologie w motoryzacji a bezpieczeństwo ruchu drogowego, Słupsk 23.05.2003 / pod red. Leona Kukiełki. - s. 343-354Streszczenie: W artykule zawarto istotną kwestię przestrzegania reklamy prasowej przez czytelników z ukazaniem istoty przekazu zawartego w tej reklamie. Skupiono się na ogłoszeniach reklamowych samochodów osobowych marki Fiat ze względu na przodującą pozycje w sprzedaży aut na rynku polskim.
Twoja ocena
    średnia ocena: 0.0 (0 głosów)
Egzemplarze
Typ dokumentu Obecna biblioteka Sygnatura Status Termin zwrotu Kod kreskowy
Rozdział Rozdział Bibliografia Prac Pracowników - BPK 97856 (Przeglądaj półkę(Otwórz poniżej)) Nie można wypożyczyć

Dane z autopsji.

W artykule zawarto istotną kwestię przestrzegania reklamy prasowej przez czytelników z ukazaniem istoty przekazu zawartego w tej reklamie. Skupiono się na ogłoszeniach reklamowych samochodów osobowych marki Fiat ze względu na przodującą pozycje w sprzedaży aut na rynku polskim.

© 2014 Biblioteka Politechniki Koszalińskiej :: BIBLIOGRAFIA PRAC PRACOWNIKÓW