Marketing terytorialny : konkurencyjność regionów, przedsiębiorstw a ochrona środowiska : praca zbiorowa /
DELUGA, Włodzimierz. Politechnika Koszalińska - Instytut Ekonomi i Zarządzania, Zakład Marketingu 1996 - .
Marketing terytorialny : konkurencyjność regionów, przedsiębiorstw a ochrona środowiska : praca zbiorowa / pod red. Włodzimierza Delugi, Joanny Dyczkowskiej. - Koszalin : Wydaw. Uczelniane Politechniki Koszalińskiej, 2011. - 516 s. - (Monografia Instytutu Ekonomii i Zarządzania / Politechnika Koszalińska ; nr 196 )
Dane z autopsji.
Monografia składa się z czterech części, z których jedna została poświęcona realizowanym przez jednostki terytorialne strategiom marketingowym oraz turystyce, druga skupia się na personelu, jako czynniku rozwoju przedsiębiorstw usługowych i polityce w zakresie marketingu wewnętrznego. W trzeciej części przedstawiono problematykę konkurencyjności regionów, a w czwartej zasygnalizowano znaczenie ekomarketingu w ochronie środowiska.
Konkurencyjność regionów.
Marketing regionalny.
Marketing ekologiczny.
332.122 338.48
Marketing terytorialny : konkurencyjność regionów, przedsiębiorstw a ochrona środowiska : praca zbiorowa / pod red. Włodzimierza Delugi, Joanny Dyczkowskiej. - Koszalin : Wydaw. Uczelniane Politechniki Koszalińskiej, 2011. - 516 s. - (Monografia Instytutu Ekonomii i Zarządzania / Politechnika Koszalińska ; nr 196 )
Dane z autopsji.
Monografia składa się z czterech części, z których jedna została poświęcona realizowanym przez jednostki terytorialne strategiom marketingowym oraz turystyce, druga skupia się na personelu, jako czynniku rozwoju przedsiębiorstw usługowych i polityce w zakresie marketingu wewnętrznego. W trzeciej części przedstawiono problematykę konkurencyjności regionów, a w czwartej zasygnalizowano znaczenie ekomarketingu w ochronie środowiska.
Konkurencyjność regionów.
Marketing regionalny.
Marketing ekologiczny.
332.122 338.48
