Logo BPK

Bibliografia Prac Pracowników

Politechniki Koszalińskiej

Marketing terytorialny : (Rekord nr 4000)

Szczegóły MARC
000 -ETYKIETA REKORDU
podpole kontrolne o stałej długości 01679nam a2200277 i 4500
001 - NUMER KONTROLNY REKORDU
podpole kontrolne 4000
003 - IDENTYFIKATOR NUMERU KONTROLNEGO REKORDU
podpole kontrolne KOSZ 005
005 - DATA OSTATNIEJ MODYFIKACJI REKORDU
podpole kontrolne 20180502090119.0
008 - POLE O STAŁEJ DŁUGOŚCI - DANE KONTROLNE
podpole kontrolne o stałej długości 151009s2011 pl f |000 0 pol
040 ## - ŹRÓDŁO KATALOGOWANIA
Instytucja, która utworzyła rekord BPK
Instytucja, która dokonała modyfikacji KOSZ 005/HR
080 ## - UNIWERSALNA KLASYFIKACJA DZIESIĘTNA - UKD
UKD 332.122
080 ## - UNIWERSALNA KLASYFIKACJA DZIESIĘTNA - UKD
UKD 338.48
100 1# - NAZWA OSOBOWA
Nazwa osobowa DELUGA, Włodzimierz.
Lata pracy 1996 - .
Instytucja Politechnika Koszalińska - Instytut Ekonomi i Zarządzania,
Wydział Zakład Marketingu
245 ## - TYTUŁ/ODPOWIEDZIALNOŚĆ
Tytuł Marketing terytorialny :
Ciąg dalszy tytułu konkurencyjność regionów, przedsiębiorstw a ochrona środowiska : praca zbiorowa /
Pozostałe elementy strefy tytułu i oznaczenia odpowiedzialności pod red. Włodzimierza Delugi, Joanny Dyczkowskiej.
260 ## - STREFA ADRESU WYDAWNICZEGO
Miejsce wydania Koszalin :
Nazwa wydawcy/dystrybutora Wydaw. Uczelniane Politechniki Koszalińskiej,
Data publikacji, dystrybucji/powstania dokumentu 2011.
300 ## - STREFA OPISU FIZYCZNEGO
Objętość 516 s.
490 ## - STREFA SERII I DOKUMENTU WIELOCZĘŚCIOWEGO - FORMA NIE DO WYSZUKIWANIA
Tytuł i oznaczenie odpowiedzialności serii Monografia Instytutu Ekonomii i Zarządzania / Politechnika Koszalińska ;
Numeracja w obrębie serii nr 196
500 ## - UWAGI OGÓLNE
Tekst uwagi Dane z autopsji.
520 ## - UWAGA DOTYCZĄCA TREŚCI DOKUMENTU
Analiza dokumentacyjna, adnotacja itp. Monografia składa się z czterech części, z których jedna została poświęcona realizowanym przez jednostki terytorialne strategiom marketingowym oraz turystyce, druga skupia się na personelu, jako czynniku rozwoju przedsiębiorstw usługowych i polityce w zakresie marketingu wewnętrznego. W trzeciej części przedstawiono problematykę konkurencyjności regionów, a w czwartej zasygnalizowano znaczenie ekomarketingu w ochronie środowiska.
650 #0 - HASŁO PRZEDMIOTOWE W FORMIE NAZWY OGÓLNEJ LUB JEDNOSTKOWEJ
Nazwa ogólna lub geograficzna Konkurencyjność regionów.
650 #0 - HASŁO PRZEDMIOTOWE W FORMIE NAZWY OGÓLNEJ LUB JEDNOSTKOWEJ
Nazwa ogólna lub geograficzna Marketing regionalny.
650 #0 - HASŁO PRZEDMIOTOWE W FORMIE NAZWY OGÓLNEJ LUB JEDNOSTKOWEJ
Nazwa ogólna lub geograficzna Marketing ekologiczny.
700 1# - HASŁO DODATKOWE - NAZWA OSOBOWA
Nazwa osobowa DYCZKOWSKA, Joanna.
Lata pracy 1996 - .
Instytucja Politechnika Koszalińska - Instytut Ekonomii i Zarządzania,
Wydział Zakład Marketingu
830 ## - HASŁO DODATKOWE SERII LUB DOKUMENTU WIELOCZĘŚCIOWEGO - TYTUŁ UJEDNOLICONY
Tytuł ujednolicony Monografia Instytutu Ekonomii i Zarządzania / Politechnika Koszalińska ;
Oznaczenie tomu nr 196
942 ## - HASŁO DODATKOWE - ELEMENTY(KOHA)
Typ dokumentu Książka
Schemat klasyfikacji Uniwersalna klasyfikacja dziesiętna
Egzemplarze
Wycofany Zagubiony Uszkodzony Dostępność Lokalizacja stała Lokalizacja bieżąca Sygnatura Typ dokumentu
      Dostępny Bibliografia Prac Pracowników - BPK Bibliografia Prac Pracowników - BPK 97937 Książka
© 2014 Biblioteka Politechniki Koszalińskiej :: BIBLIOGRAFIA PRAC PRACOWNIKÓW