Logo BPK

Bibliografia Prac Pracowników

Politechniki Koszalińskiej

Zarządzanie marketingiem wewnętrznym : kształtowanie pożądanego poziomu obsługi klienta /

DŁUBAKOWSKA-PUZIO, Ewa Katarzyna. Politechnika Koszalińska - Wydział Ekonomii i Zarządzania, Katedra Marketingu i Badań Rynkowych 1998 - .

Zarządzanie marketingiem wewnętrznym : kształtowanie pożądanego poziomu obsługi klienta / Ewa Dłubakowska-Puzio, Kamil Puzio.


Management of internal marketing : creating the desired level of customer service

Dane z autopsji.

Artykuł poświęcony jest procesowi zarządzania marketingiem w hotelarstwie ze szczególnym uwzględnieniem marketingu wewnętrznego. Autorzy pragnęli ukazać jaką rolę odgrywają prawidłowe relacje personalne w przedsiębiorstwie w kształtowaniu poziomu zadowolenia gości hotelowych. Celem artykułu było, zasugerowanie w obszarze marketingu wewnętrznego możliwych uniwersalnych rozwiązań dla dwóch spośród sześciu istotnych działów w hotelu, takich jak kierownictwo i dział marketingu.


Marketing.
Zarządzanie.
Hotelarstwo.

339.138
© 2014 Biblioteka Politechniki Koszalińskiej :: BIBLIOGRAFIA PRAC PRACOWNIKÓW