Zarządzanie marketingiem wewnętrznym : kształtowanie pożądanego poziomu obsługi klienta /
DŁUBAKOWSKA-PUZIO, Ewa Katarzyna. Politechnika Koszalińska - Wydział Ekonomii i Zarządzania, Katedra Marketingu i Badań Rynkowych 1998 - .
Zarządzanie marketingiem wewnętrznym : kształtowanie pożądanego poziomu obsługi klienta / Ewa Dłubakowska-Puzio, Kamil Puzio.
Management of internal marketing : creating the desired level of customer service
Dane z autopsji.
Artykuł poświęcony jest procesowi zarządzania marketingiem w hotelarstwie ze szczególnym uwzględnieniem marketingu wewnętrznego. Autorzy pragnęli ukazać jaką rolę odgrywają prawidłowe relacje personalne w przedsiębiorstwie w kształtowaniu poziomu zadowolenia gości hotelowych. Celem artykułu było, zasugerowanie w obszarze marketingu wewnętrznego możliwych uniwersalnych rozwiązań dla dwóch spośród sześciu istotnych działów w hotelu, takich jak kierownictwo i dział marketingu.
Marketing.
Zarządzanie.
Hotelarstwo.
339.138
Zarządzanie marketingiem wewnętrznym : kształtowanie pożądanego poziomu obsługi klienta / Ewa Dłubakowska-Puzio, Kamil Puzio.
Management of internal marketing : creating the desired level of customer service
Dane z autopsji.
Artykuł poświęcony jest procesowi zarządzania marketingiem w hotelarstwie ze szczególnym uwzględnieniem marketingu wewnętrznego. Autorzy pragnęli ukazać jaką rolę odgrywają prawidłowe relacje personalne w przedsiębiorstwie w kształtowaniu poziomu zadowolenia gości hotelowych. Celem artykułu było, zasugerowanie w obszarze marketingu wewnętrznego możliwych uniwersalnych rozwiązań dla dwóch spośród sześciu istotnych działów w hotelu, takich jak kierownictwo i dział marketingu.
Marketing.
Zarządzanie.
Hotelarstwo.
339.138
