Logo BPK

Bibliografia Prac Pracowników

Politechniki Koszalińskiej

Zarządzanie marketingiem wewnętrznym : (Rekord nr 4002)

Szczegóły MARC
000 -ETYKIETA REKORDU
podpole kontrolne o stałej długości 01624naa a2200241 i 4500
001 - NUMER KONTROLNY REKORDU
podpole kontrolne 4002
003 - IDENTYFIKATOR NUMERU KONTROLNEGO REKORDU
podpole kontrolne KOSZ 005
005 - DATA OSTATNIEJ MODYFIKACJI REKORDU
podpole kontrolne 20180502125457.0
008 - POLE O STAŁEJ DŁUGOŚCI - DANE KONTROLNE
podpole kontrolne o stałej długości 150529s2011 pl f |000 0 pol
040 ## - ŹRÓDŁO KATALOGOWANIA
Instytucja, która utworzyła rekord BPK
Instytucja, która dokonała modyfikacji KOSZ 005/HR
041 ## - KOD JĘZYKA
Kod języka tekstu pol
Kod języka streszczenia lub abstraktu eng
080 ## - UNIWERSALNA KLASYFIKACJA DZIESIĘTNA - UKD
UKD 339.138
100 1# - NAZWA OSOBOWA
Nazwa osobowa DŁUBAKOWSKA-PUZIO, Ewa Katarzyna.
Lata pracy 1998 - .
Instytucja Politechnika Koszalińska - Wydział Ekonomii i Zarządzania,
Wydział Katedra Marketingu i Badań Rynkowych
245 10 - TYTUŁ/ODPOWIEDZIALNOŚĆ
Tytuł Zarządzanie marketingiem wewnętrznym :
Ciąg dalszy tytułu kształtowanie pożądanego poziomu obsługi klienta /
Pozostałe elementy strefy tytułu i oznaczenia odpowiedzialności Ewa Dłubakowska-Puzio, Kamil Puzio.
246 31 - WARIANT TYTUŁU
Tytuł Management of internal marketing :
Ciąg dalszy tytułu creating the desired level of customer service
500 ## - UWAGI OGÓLNE
Tekst uwagi Dane z autopsji.
520 ## - UWAGA DOTYCZĄCA TREŚCI DOKUMENTU
Analiza dokumentacyjna, adnotacja itp. Artykuł poświęcony jest procesowi zarządzania marketingiem w hotelarstwie ze szczególnym uwzględnieniem marketingu wewnętrznego. Autorzy pragnęli ukazać jaką rolę odgrywają prawidłowe relacje personalne w przedsiębiorstwie w kształtowaniu poziomu zadowolenia gości hotelowych. Celem artykułu było, zasugerowanie w obszarze marketingu wewnętrznego możliwych uniwersalnych rozwiązań dla dwóch spośród sześciu istotnych działów w hotelu, takich jak kierownictwo i dział marketingu.
650 ## - HASŁO PRZEDMIOTOWE W FORMIE NAZWY OGÓLNEJ LUB JEDNOSTKOWEJ
Nazwa ogólna lub geograficzna Marketing.
650 #0 - HASŁO PRZEDMIOTOWE W FORMIE NAZWY OGÓLNEJ LUB JEDNOSTKOWEJ
Nazwa ogólna lub geograficzna Zarządzanie.
650 #0 - HASŁO PRZEDMIOTOWE W FORMIE NAZWY OGÓLNEJ LUB JEDNOSTKOWEJ
Nazwa ogólna lub geograficzna Hotelarstwo.
773 0# - TYTUŁ DOKUMENTU MACIERZYSTEGO
Wyrażenie wprowadzające W :
Tytuł Marketing terytorialny : konkurencyjność regionów, przedsiębiorstw a ochrona środowiska : praca zbiorowa / pod red. Włodzimierza Delugi, Joanny Dyczkowskiej. -
Adres wydawniczy Koszalin : Wydaw. Uczelniane Politechniki Koszalińskiej, 2011. -
Informacje dotyczące relacji s. 167-187
942 ## - HASŁO DODATKOWE - ELEMENTY(KOHA)
Typ dokumentu Rozdział
Schemat klasyfikacji Uniwersalna klasyfikacja dziesiętna
Egzemplarze
Wycofany Zagubiony Uszkodzony Dostępność Lokalizacja stała Lokalizacja bieżąca Sygnatura Typ dokumentu
      Dostępny Bibliografia Prac Pracowników - BPK Bibliografia Prac Pracowników - BPK 97937 Artykuł
© 2014 Biblioteka Politechniki Koszalińskiej :: BIBLIOGRAFIA PRAC PRACOWNIKÓW