Logo BPK

Bibliografia Prac Pracowników

Politechniki Koszalińskiej

Widok standardowy Widok MARC Widok ISBD

Model konwersji wiedzy na przykładzie działu serwisowego przedsiębiorstwa produkcyjnego : rozprawa doktorska / Adam Dudek ; Politechnika Koszalińska. Wydział Elektroniki i Informatyki.

Autor: Współtwórca(-y): Rodzaj materiału: TekstTekstJęzyk: polski Język streszczenia: angielski Szczegóły wydania: Koszalin, 2018.Opis: 144 strony : ilustracje ; 30 cm + 1 dysk optyczny (CD ROM) ; 2 recenzje ; załącznikTyp zawartości:
  • Tekst
Tryb odtwarzania:
  • Bez urządzenia pośredniczącego
  • Komputer
Typ nośnika:
  • Wolumin
  • Dysk komputerowy
Inny tytuł:
  • A model of knowledge transformation in a manufakturing company servis department - a case study
Tematy: Rodzaj/forma: Inna klasyfikacja:
  • 410000
Uwaga dotycząca dysertacji: Rozprawa doktorska. Politechnika Koszalińska. 2018. Streszczenie: W pracy zaprojektowano i zrealizowano autorskie rozwiązanie umożliwiające pozyskiwanie i konwersję wiedzy ukrytej. Zostało ono zweryfikowane na przykładzie działu serwisowego przedsiębiorstwa produkcyjnego. Dokonano również przeglądu możliwości dostępnych na rynku rozwiązań informatycznych wspomagających zarządzanie wiedzą i podejmowanie decyzji w obszarze serwisu, ze szczególnym uwzględnieniem serwisu pojazdów. Na podstawie wyników analizy zaproponowano model, w którym wiedza ukryta o rzeczywistym przebiegu realizacji zadania pozyskiwana jest za pomocą nagrania audio wypowiedzi osoby realizującej to zadanie.
Twoja ocena
    średnia ocena: 0.0 (0 głosów)

Rozprawa doktorska. Politechnika Koszalińska. 2018.

Bibliografia na stronach 129-141.

Dostępne online wyłącznie użytkownikom komputerowej sieci Politechniki Koszalińskiej.

W pracy zaprojektowano i zrealizowano autorskie rozwiązanie umożliwiające pozyskiwanie i konwersję wiedzy ukrytej. Zostało ono zweryfikowane na przykładzie działu serwisowego przedsiębiorstwa produkcyjnego. Dokonano również przeglądu możliwości dostępnych na rynku rozwiązań informatycznych wspomagających zarządzanie wiedzą i podejmowanie decyzji w obszarze serwisu, ze szczególnym uwzględnieniem serwisu pojazdów. Na podstawie wyników analizy zaproponowano model, w którym wiedza ukryta o rzeczywistym przebiegu realizacji zadania pozyskiwana jest za pomocą nagrania audio wypowiedzi osoby realizującej to zadanie.

Streszczenie w języku polskim i angielskim.

© 2014 Biblioteka Politechniki Koszalińskiej :: BIBLIOGRAFIA PRAC PRACOWNIKÓW