Kampanie promocyjne karpia - zakres, korzyści, zagrożenia / Barbara Woźniak.
Rodzaj materiału:
ArtykułTematy:
W: Karp w wodach Polski : pochodzenie - hodowla - konsumpcja : praca zbiorowa / pod red. Tomasza Heese i Magdaleny Lampart-Kałużniackiej. - s. 235-258Streszczenie: Zdaniem autorki artykułu: aby zwiększyć spożycie karpia poza świętami, czy wręcz upowszechnić jedzenie karpia, należy w promocji karpia postawić na walory konsumpcyjne (smakowe, zdrowotne, kulinarne - łatwość przyrządzania). Wtedy karp będzie konkurował o miejsce w koszyku zakupów nabywców z innymi rybami przez cały rok.
| Typ dokumentu | Obecna biblioteka | Sygnatura | Status | Termin zwrotu | Kod kreskowy | |
|---|---|---|---|---|---|---|
Rozdział
|
Bibliografia Prac Pracowników - BPK | 91527 (Przeglądaj półkę(Otwórz poniżej)) | Nie można wypożyczyć |
Zakończ przeglądanie półki (Zakończ przeglądanie półki)
Dane z autopsji.
Zdaniem autorki artykułu: aby zwiększyć spożycie karpia poza świętami, czy wręcz upowszechnić jedzenie karpia, należy w promocji karpia postawić na walory konsumpcyjne (smakowe, zdrowotne, kulinarne - łatwość przyrządzania). Wtedy karp będzie konkurował o miejsce w koszyku zakupów nabywców z innymi rybami przez cały rok.
