Logo BPK

Bibliografia Prac Pracowników

Politechniki Koszalińskiej

Widok standardowy Widok MARC Widok ISBD

Kampanie promocyjne karpia - zakres, korzyści, zagrożenia / Barbara Woźniak.

Autor: Rodzaj materiału: ArtykułArtykułTematy: W: Karp w wodach Polski : pochodzenie - hodowla - konsumpcja : praca zbiorowa / pod red. Tomasza Heese i Magdaleny Lampart-Kałużniackiej. - s. 235-258Streszczenie: Zdaniem autorki artykułu: aby zwiększyć spożycie karpia poza świętami, czy wręcz upowszechnić jedzenie karpia, należy w promocji karpia postawić na walory konsumpcyjne (smakowe, zdrowotne, kulinarne - łatwość przyrządzania). Wtedy karp będzie konkurował o miejsce w koszyku zakupów nabywców z innymi rybami przez cały rok.
Twoja ocena
    średnia ocena: 0.0 (0 głosów)

Dane z autopsji.

Zdaniem autorki artykułu: aby zwiększyć spożycie karpia poza świętami, czy wręcz upowszechnić jedzenie karpia, należy w promocji karpia postawić na walory konsumpcyjne (smakowe, zdrowotne, kulinarne - łatwość przyrządzania). Wtedy karp będzie konkurował o miejsce w koszyku zakupów nabywców z innymi rybami przez cały rok.

© 2014 Biblioteka Politechniki Koszalińskiej :: BIBLIOGRAFIA PRAC PRACOWNIKÓW