Rola i znaczenie stanowisk wizualizacyjnych w dydaktyce termomechaniki płynów / Krzysztof Majka, Henryk Charun, Tadeusz Bohdal.
Rodzaj materiału:
ArtykułSzczegóły wydania: 1993.Tematy:
W: Ciepłownictwo, Ogrzewnictwo, Wentylacja. - R. 25, 1993, nr 2, s. 50-54Streszczenie: Przedstawiono przykłady oryginalnych konstrukcji dydaktycznych stanowisk wizualizacyjnych oraz zaprezentowano niektóre uzyskane efekty. Wykazano rolę i znaczenie tego typu stanowisk w procesie nauczania.
| Typ dokumentu | Obecna biblioteka | Sygnatura | Status | Termin zwrotu | Kod kreskowy | |
|---|---|---|---|---|---|---|
Artykuł
|
Bibliografia Prac Pracowników - BPK | 0546 (Przeglądaj półkę(Otwórz poniżej)) | Nie można wypożyczyć |
Zakończ przeglądanie półki (Zakończ przeglądanie półki)
Dane z autopsji.
Przedstawiono przykłady oryginalnych konstrukcji dydaktycznych stanowisk wizualizacyjnych oraz zaprezentowano niektóre uzyskane efekty. Wykazano rolę i znaczenie tego typu stanowisk w procesie nauczania.
