Znaczenie opakowania w sprzedaży produktów mleczarskich / Maria Klonowska-Matynia.
Rodzaj materiału:
ArtykułTematy:
W: Opakowanie. - 2008, R. 53, nr 2, s. 24-26Streszczenie: W artykule zaprezentowano wyniki badań empirycznych, którym celem było zweryfikowanie głównych kryteriów zakupu produktów mleczarskich, ze szczególnym określeniem roli opakowania produktu.
| Typ dokumentu | Obecna biblioteka | Sygnatura | Status | Termin zwrotu | Kod kreskowy | |
|---|---|---|---|---|---|---|
Artykuł
|
Bibliografia Prac Pracowników - BPK | 0628 (Przeglądaj półkę(Otwórz poniżej)) | Nie można wypożyczyć |
Zakończ przeglądanie półki (Zakończ przeglądanie półki)
Dane z autopsji.
W artykule zaprezentowano wyniki badań empirycznych, którym celem było zweryfikowanie głównych kryteriów zakupu produktów mleczarskich, ze szczególnym określeniem roli opakowania produktu.
