Rola marketingu terytorialnego w aktywizacji społeczno-gospodarczej środowisk lokalnych / Włodzimierz Deluga.
Rodzaj materiału:
ArtykułJęzyk: polski Język streszczenia: angielski Inny tytuł: - Role of teritorial marketing in socio-economic mobilization of local circles
| Typ dokumentu | Obecna biblioteka | Sygnatura | Status | Termin zwrotu | Kod kreskowy | |
|---|---|---|---|---|---|---|
Rozdział
|
Bibliografia Prac Pracowników - BPK | 84459 (Przeglądaj półkę(Otwórz poniżej)) | Nie można wypożyczyć |
Zakończ przeglądanie półki (Zakończ przeglądanie półki)
Dane z autopsji.
Celem niniejszych rozważań jest wskazanie na rolę marketingu terytorialnego w rozwoju społeczno-gospodarczym środowisk lokalnych. W opracowaniu posłużono się doświadczeniami miasta Piła, a szczególnie wynikami badań ankietowych, które być może nie są w pełni reprezentacyjne, nie mniej jednak odzwierciedlają ogólną tendencję. Jest to zderzenie praktyk obecnych z ogólnie przyjętą teorią.
