Logo BPK

Bibliografia Prac Pracowników

Politechniki Koszalińskiej

Widok standardowy Widok MARC Widok ISBD

Rola marketingu terytorialnego w aktywizacji społeczno-gospodarczej środowisk lokalnych / Włodzimierz Deluga.

Autor: Rodzaj materiału: ArtykułArtykułJęzyk: polski Język streszczenia: angielski Inny tytuł:
  • Role of teritorial marketing in socio-economic mobilization of local circles
Tematy: W: Szanse i wyzwania współczesnego marketingu : praca zbiorowa / pod red. Włodzimierza Delugi i Jacka Chotkowskiego. - s. 131-141Streszczenie: Celem niniejszych rozważań jest wskazanie na rolę marketingu terytorialnego w rozwoju społeczno-gospodarczym środowisk lokalnych. W opracowaniu posłużono się doświadczeniami miasta Piła, a szczególnie wynikami badań ankietowych, które być może nie są w pełni reprezentacyjne, nie mniej jednak odzwierciedlają ogólną tendencję. Jest to zderzenie praktyk obecnych z ogólnie przyjętą teorią.
Twoja ocena
    średnia ocena: 0.0 (0 głosów)

Dane z autopsji.

Celem niniejszych rozważań jest wskazanie na rolę marketingu terytorialnego w rozwoju społeczno-gospodarczym środowisk lokalnych. W opracowaniu posłużono się doświadczeniami miasta Piła, a szczególnie wynikami badań ankietowych, które być może nie są w pełni reprezentacyjne, nie mniej jednak odzwierciedlają ogólną tendencję. Jest to zderzenie praktyk obecnych z ogólnie przyjętą teorią.

© 2014 Biblioteka Politechniki Koszalińskiej :: BIBLIOGRAFIA PRAC PRACOWNIKÓW