Logo BPK

Bibliografia Prac Pracowników

Politechniki Koszalińskiej

Widok standardowy Widok MARC Widok ISBD

Reklama w TV i prasie motoryzacyjnej / Monika Jaruszewska, Waldemar Jaruszewski, Patrycjusz Zarębski.

Autor: Rodzaj materiału: ArtykułArtykułInny tytuł:
  • Advertisement at TV and press motor
Praca zawiera:
  • Słupskie Forum Motoryzacji (6 ; 2003 ; Słupsk, Polska)
Tematy: Rodzaj/forma: W: VI Konferencja Naukowo-Techniczna na temat Współczesne technologie w motoryzacji a bezpieczeństwo ruchu drogowego, Słupsk 23.05.2003 / pod red. Leona Kukiełki. - s. 81-92Streszczenie: W artykule opisano dwa media reklamy tj.: TV i prasę oddziałujące na odbiorców. Zrozumienie mechanizmów oddziaływania mediów reklamy może pomóc w ich lepszym wyborze, a w konsekwencji może zapewnić większą skuteczność działań reklamowych.
Twoja ocena
    średnia ocena: 0.0 (0 głosów)
© 2014 Biblioteka Politechniki Koszalińskiej :: BIBLIOGRAFIA PRAC PRACOWNIKÓW