E-marketing w motoryzacji / Patrycjusz Zarębski, Andrzej Wiśniewski, Borys Storch.
Rodzaj materiału:
ArtykułJęzyk: polski Język streszczenia: angielski Inny tytuł: - E-marketing in the motorization
- Słupskie Forum Motoryzacji (6 ; 2003 ; Słupsk, Polska)
| Typ dokumentu | Obecna biblioteka | Sygnatura | Status | Termin zwrotu | Kod kreskowy | |
|---|---|---|---|---|---|---|
Rozdział
|
Bibliografia Prac Pracowników - BPK | 97856 (Przeglądaj półkę(Otwórz poniżej)) | Nie można wypożyczyć |
Zakończ przeglądanie półki (Zakończ przeglądanie półki)
Dane z autopsji.
Niniejsze opracowanie jest próbą oceny Internetu pod względem przydatności dla marketingu a w szczególności marketingu motoryzacyjnego. Przebadano finalnych odbiorców usługi internetowej pod względem ich liczby, wieku oraz wykształcenia. Przedstawiono główne formy e-marketingu a w końcowej części konkretne przykłady e-reklamy wybranych firm samochodowych.
