Logo BPK

Bibliografia Prac Pracowników

Politechniki Koszalińskiej

Widok standardowy Widok MARC Widok ISBD

E-marketing w motoryzacji / Patrycjusz Zarębski, Andrzej Wiśniewski, Borys Storch.

Autor: Współtwórca(-y): Rodzaj materiału: ArtykułArtykułJęzyk: polski Język streszczenia: angielski Inny tytuł:
  • E-marketing in the motorization
Praca zawiera:
  • Słupskie Forum Motoryzacji (6 ; 2003 ; Słupsk, Polska)
Tematy: Rodzaj/forma: W: VI Konferencja Naukowo-Techniczna na temat Współczesne technologie w motoryzacji a bezpieczeństwo ruchu drogowego, Słupsk 23.05.2003 / pod red. Leona Kukiełki. - s. 385-394Streszczenie: Niniejsze opracowanie jest próbą oceny Internetu pod względem przydatności dla marketingu a w szczególności marketingu motoryzacyjnego. Przebadano finalnych odbiorców usługi internetowej pod względem ich liczby, wieku oraz wykształcenia. Przedstawiono główne formy e-marketingu a w końcowej części konkretne przykłady e-reklamy wybranych firm samochodowych.
Twoja ocena
    średnia ocena: 0.0 (0 głosów)

Dane z autopsji.

Niniejsze opracowanie jest próbą oceny Internetu pod względem przydatności dla marketingu a w szczególności marketingu motoryzacyjnego. Przebadano finalnych odbiorców usługi internetowej pod względem ich liczby, wieku oraz wykształcenia. Przedstawiono główne formy e-marketingu a w końcowej części konkretne przykłady e-reklamy wybranych firm samochodowych.

© 2014 Biblioteka Politechniki Koszalińskiej :: BIBLIOGRAFIA PRAC PRACOWNIKÓW