Strategie marketingowe elementem transformacji ekonomicznej banku = Marketing strategies as the element of economic transformation of bank / Ryszard Ratajski.
Rodzaj materiału:
ArtykułJęzyk: polski Język streszczenia: angielski Szczegóły wydania: 1997.Tematy:
W: Prace Instytutu Zarządzania i Marketingu Politechniki Koszalińskiej : Problemy ekonomiczno-strukturalne w procesie transformacji systemowej : Materiały seminarium naukowego. - 1997, nr 2, s. 293-301Streszczenie: Artykuł jest jednym z cyklu artykułów poruszających zagadnienia marketingu bankowego. Przedstawiono podstawowe strategie, które wpływają na transformację polityki banku oraz dobór odpowiednich segmentów, jak również funkcjonowanie systemu operacyjnego dla potencjalnych i aktualnych klientów.
| Typ dokumentu | Obecna biblioteka | Sygnatura | Status | Termin zwrotu | Kod kreskowy | |
|---|---|---|---|---|---|---|
Artykuł
|
Bibliografia Prac Pracowników - BPK | 0102 (Przeglądaj półkę(Otwórz poniżej)) | Nie można wypożyczyć |
Zakończ przeglądanie półki (Zakończ przeglądanie półki)
Dane z autopsji.
Artykuł jest jednym z cyklu artykułów poruszających zagadnienia marketingu bankowego. Przedstawiono podstawowe strategie, które wpływają na transformację polityki banku oraz dobór odpowiednich segmentów, jak również funkcjonowanie systemu operacyjnego dla potencjalnych i aktualnych klientów.
