Logo BPK

Bibliografia Prac Pracowników

Politechniki Koszalińskiej

Widok standardowy Widok MARC Widok ISBD

Strategie marketingowe elementem transformacji ekonomicznej banku = Marketing strategies as the element of economic transformation of bank / Ryszard Ratajski.

Autor: Rodzaj materiału: ArtykułArtykułJęzyk: polski Język streszczenia: angielski Szczegóły wydania: 1997.Tematy: W: Prace Instytutu Zarządzania i Marketingu Politechniki Koszalińskiej : Problemy ekonomiczno-strukturalne w procesie transformacji systemowej : Materiały seminarium naukowego. - 1997, nr 2, s. 293-301Streszczenie: Artykuł jest jednym z cyklu artykułów poruszających zagadnienia marketingu bankowego. Przedstawiono podstawowe strategie, które wpływają na transformację polityki banku oraz dobór odpowiednich segmentów, jak również funkcjonowanie systemu operacyjnego dla potencjalnych i aktualnych klientów.
Twoja ocena
    średnia ocena: 0.0 (0 głosów)

Dane z autopsji.

Artykuł jest jednym z cyklu artykułów poruszających zagadnienia marketingu bankowego. Przedstawiono podstawowe strategie, które wpływają na transformację polityki banku oraz dobór odpowiednich segmentów, jak również funkcjonowanie systemu operacyjnego dla potencjalnych i aktualnych klientów.

© 2014 Biblioteka Politechniki Koszalińskiej :: BIBLIOGRAFIA PRAC PRACOWNIKÓW